Game of Thrones

• Sansa en Theon
  • Sansa en Podrick
  • Sansa en Tyrion
  • Sansa en Lemon Cakes

0 stemmers

Theon. Ik gun het die jongens zo ontzettend dat ie een beetje liefde krijgt. Van alle personages vind ik echt dat hij het meeste shit heeft gehad. (Voor een deel zijn eigen schuld, maar toch.)

1 like

Ik hoop vooral niet dat ze nu dwangmatig allemaal koppeltjes gaan maken. Dus daf ineens Jon en daenerys bij elkaar zijn en dan arya en gendry, sansa en theon (of tyrion) en jaime en brienne. Zou dat echt vinden afdoen aan de karakters en serie. Vind het überhaupt belachelijk waarom romantische liefde altijd als ideaal en het sublieme happy end wordt gezien (ook in het echt btw). Ik vind zon sterke verbondenheid/vriendschap die je hebt als je samen iets heftigs meemaakt veel mooier. En duurzamer.

16 likes

Helemaal mee eens! Liefde wordt maar continu als het hoogst haalbare gezien. Zou ook wel eens mooi zijn als het wat minder prominent aanwezig is.
Veel mensen kunnen zich natuurlijk inleven in een liefdesverhaal of vinden die romantiek fijn, kan ik me helemaal indenken.Maar het moet niet over de top gaan vind ik. Daarom hoop ik ook dat Brienne niet per se met Jamie iets hoeft of met Tormund.

2 likes

Eens, dat romantische wordt inderdaad vaak als het hoogst haalbare gezien. Ik vind het mooi dat sommige personages naar elkaar toegroeien (of zoals Tormund gewoon over de top, ik vind dat echt geweldig). Maar de makers moeten ook niet overdrijven. Ik verwacht (en hoop) eigenlijk dat we de komende afleveringen van veel mensen afscheid gaan nemen. Om het weer iets spannender te maken.

Ik vond Game of Thrones altijd heel sterk in onverwachte dingen. Dus hoop dat de serie dit seizoen niet gaat teleurstellen. Op dit moment zijn er nog weinig onverwachte dingen gebeurd. Ze zijn wel duidelijk aan het toewerken naar ‘het gevecht’. Hopelijk stelt deze niet teleur.

4 likes

Nee denk zeker dat het niet teleur gaat stellen! Maar ik ben niet de meest objectieve fan denk ik. Wat jij ook zegt, dat karakters naar elkaar toegroeien en een eigen chemie hebben vind ik echt geweldig. Hoe karakters volwassen zijn geworden en andere banden hebben of beschadigd zijn.

Game of Thrones is tot nu toe wel de meest onvoorspelbare serie geweest die ik heb gezien. Ik denk ook echt niet dat het (helemaal) goed gaat eindigen.

Grey Worm heeft ook een relatie toch?

5 likes

Theon heeft toch geen piemel, en grey worm geen ballen toch? Ik dacht dat er een verschil was.

George R. R. Martin kennende niet nee. :joy:

image

4 likes

Bij de unsullied wordt alles verwijderd, dus Grey Worm heeft geen ballen en geen piemel.

Oef.

1 like

Ik stikte in een koekje om dat laatste stukje :joy::joy:

1 like

Ik word echt zo moe van al die theorieën op het internet :roll_eyes: Vinden jullie het echt leuk om daar mee bezig te zijn? Dan kun je achteraf alleen zeggen: zie je wel, ik wist het!! En misschien dat iemand dan tegen je zegt: wil je nu een sticker ofzo (grote kans dat ik dat ben uiteraard)? Joepie!

/zuurmodus

9 likes

Ik vind het wel leuk, verbaas me vaak over wat mensen allemaal voor dingen kunnen verzinnen en verbanden die gelegd worden waar ik zelf helemaal (nog) niet over nagedacht had. Ik kijk na de aflevering ook altijd naar Talk The Thrones en luister naar de Binge Mode podcast. Vind het fijn om die extra achtergrondinfo te hebben, dan begrijp ik ook beter wat er gebeurt in de serie heb ik het idee. En ik ben vraagbaak voor mijn vrienden tijdens het kijken, dus ik kan ook nu niet ineens ermee ophouden alles te lezen :smile:

7 likes

9 likes

20 likes

Mensen behandelen Game of Thrones soms iets te veel als WIDM. Alsof er in ieder shot een verborgen aanwijzing zit.

9 likes

Ik vind Gendry echt veel onaantrekkelijker met zn ontzettend korte haar.

Dus ben al twee dagen in een YouTube rabbithole gevallen met evolution of Gendry en all Gendry scènes video’s waar ie nog langer haar heeft. Help.

2 likes

En ik snap ook niet waarom ze voor een buzzcut zijn gegaan. Nu lijkt ie nog veel ouder waardoor het leeftijdsverschril tussen arry en hem nog veel groter lijkt.

6 likes

Ja, dat inderdaad ook. Ik vind het echt jammer.