Wow serieus, wordt dit in de boeken verteld? Of ik heb het gemist in de serie. Bij de scène dat Missandei en hij ‘seks’ gingen hebben was ik echt mega teleurgesteld dat we niks te zien kregen van hoe het eruit zag bij hem. Mijn vriend zat me aan te kijken alsof ik psycho ben maar ben gewoon heel benieuwd!
Jep. Weet niet of het ook in de serie wordt gezegd eigenlijk, maar volgens de boeken is het iig wel zo.
Ah vandaar! Ben van plan om seizoen 8 af te kijken en dan aan de boeken te beginnen, fijn vooruitzicht!
Nog zieker zelfs:
Unsullied training begins when the boys are five years old: some were selected to be Unsullied as infants and castrated then, though any slave boy up to the age of five may be later selected to be made into an Unsullied, and then castrated. For over a decade until they are full-grown, they train from dawn to dusk until they have mastered the shortsword, shield, and three lengths of spear, as well as their training to fight together as organized phalanxes
Arme vijf jarige jongetjes noooo
En aanvullend daarop:
On the day a boy is cut, he is given a puppy to take care of. At the end of the first year, the boy is made to strangle the puppy. Should he fail to do so, he is killed and fed to the surviving dogs. During training boys are culled whenever they fail a task, be it running all day in full pack, scaling a mountain at night or walking across a bed of coals. To win their spiked cap they must take a silver mark go to the slave markets and buy a newborn slave child and kill it before its mother and pay the slave’s owner for his loss.
Gelukkig is emilia als Jon snow een stuk liever dan wat er met de unsullied gebeurt.
Ik vind het echt heel erg dat er mensen dit soort dingen kunnen bedenken. Het gebeurt dan wel niet echt, maar dat dit soort gruwelijke dingen opkomen in het hoofd van de schrijver… Poeh.
Maar echt he! Wat voor beerput is zijn hoofd?
Ik luister (en lees, net waar ik zin in heb) het tweede deel van A Storm of Swords en ik ben nu hier
Voor mensen die eventueel weleens dit topic aanklikken, maar niet kijken/niet tegen vrij intense/heftige scènes kan, niet klikken
😖
Aaaaaah
Ik ga morgen op vakantie voor 5 dagen dus moet wachten tot het weekend met kijken durf ook niet op social media te kijken vanaf morgen. Heb GoT al ontvolgs op insta
Ik vond dat ook echt een van de naarste scenes blehh
ik baal echt zo dat je alleen kan kijken als je een ziggo abonnement hebt+ HBO pakket. Ik zou nu serieus overwegen om een HBO pakket te nemen, maar wij hebben geen ziggo. Nu moet ik wel illegaal downloaden maar alle torrents zijn down
Streamen?
ik heb echt nl ondertiteling nodig hierbij haha
Je kan het ook kijken als je series en movies XL hebt bij ziggo. Ik heb nu mijn inlog aan mijn neef gegeven zodat hij op zijn tablet/telefoon de app ziggo go kan downloaden en dan inloggen met mijn gegevens. Nu kan hij het toch kijken. Ken je iemand die Ziggo heeft met dat pakket, dan kun je misschien vragen of je tijdelijk de inlog mag lenen voor Got?
What the fuck
Inderdaad OMFG. En kan iemand het licht aandoen?!
Haha dit was mn mantra en toen klikte ik weer op het topic
Ik ben nog niet begonnen met seizoen 8 omdat ik het wel fijn vind om te weten wat er gebeurt. Iedereen in m’n omgeving haat me.
Haha mijn god, inderdaad zeg. Moest even mijn helderheid wat hoger zetten en dan was het nog lastig te volgen.
Vond de battle wel erg tof in elkaar gezet! En een onderwacht einde aan het gevecht, maar jammer dat het verhaal van de Night King niet verder uitgediept is.