Game of Thrones

Ik zie dat het bericht waar je op had gereageerd dat er spoilers in staan ge-edit is, dus ik kan het oorspronkelijke bericht niet meer zien. Bedoel je met spoilers andere spoilers dan S8E1 verhaallijnen?
Persoonlijk lijkt het me handig om mogelijke letterlijke spoilers voor aankomende afleveringen, door bijvoorbeeld roddels of uitgelekte informatie, wel in spoilers te zetten. En de uitgekomen aflevering niet meer.

Ik vind het jammer dat je zegt dat je weg gaat en dat er daardoor niets afgesproken te moeten worden. Ik bespeur hierin toch een zekere mate van irritatie. Dit topic is natuurlijk wel bedoelt om met ze alle op een leuke en inclusieve manier met elkaar er te over hebben.
Wat vind je van wat ik hierboven voorstel? En de rest trouwens ook?

1 like

En dan inderdaad uitgelekte info over afleveringen die nog moeten komen wel in een spoiler zetten.

14 likes

Die uien ook echt. :laughing:

13 likes

Zo eens! Sowieso de hele Iron Islands verhaallijn in de serie :roll_eyes: Maar zo hebben ze wel meer karakters uit het boek echt tekort gedaan. Bijvoorbeeld de Sandsnakes, die waren/zijn zo ontzettend vet in de boeken, en in de serie waren ze zo fucking irritant en nietszeggend… Dan liever helemaal weglaten, al ben ik nog steeds salty dat Lady Stoneheart niet in de serie zit.

3 likes

19 likes

Wil ook nog even mn duit in het (misschien inmiddels niet meer relevante) zakje doen, maar ben het eens met spoilerloos posten. Had de ep gister ook nog niet gezien, en ben ook uit dit topic weggebleven. Je kan niet verwachten dat het hier dan over een verhaallijn van 3 jaar geleden gaat. Toen ik het wel gekeken had dacht ik letterlijk: oeeee kijken wat ff er van vond!!!

9 likes

Hahahaha

Ik vind die red nose day met Game of Thrones de musical ook nog steeds zo leuk gedaan :smile:

4 likes

oh ik vond die scene met Tormund geweldig. Love him.

2 likes

Dus er zijn maar 6 afleveringen dit seizoen maar we gaan toch hele scènes besteden aan die struggle-relatie tussen Jon & Daenerys (oh nee, Dany :nauseated_face:) en aan ritjes op draken?

14 likes

Ik ben toch maar alle seizoenen weer aan het downloaden want ben het allemaal kwijt. Duurt alleen 31weken met deze downloadsnelheid :joy:

het zouden ook “movie length episodes” zijn, 50 min noem ik niet echt filmlengte

2 likes

Eerste twee zijn normale lengte. De rest is langer.

1 like

IMG-20190415-WA0083

Ik schrok zo erg bij deze scene

58 likes

Volgens mijn vriend is Sam die de Game of Thrones wint of een democratie start op dit moment de enige acceptabele uitkomst.

10 likes

Wij hebben dit gedaan maar kunnen niet via SmartView kijken op tv. Hoe maak je via de telefoon de koppeling naar tv met deze methode? De smarttv zelf kent geen Ziggo app als ik die probeer te zoeken.

Kun je niet via de Ziggo Go app op je telefoon dit streamen naar je tv?

Ziggo heeft inderdaad geen app op de tv geloof ik, alleen op telefoon

Gisteren probeerden we twee voetbal wedstrijden te kijken op twee tv’s, door eentje te streamen naar de tv, maar dat kon niet met de ziggo go app. En toen hebben we de app op de laptop geopend en met een hdmi kabel gekoppeld aan de tv. Dit ku nje ook proberen :joy::face_with_hand_over_mouth:

Nee, dat is juist geblokkeerd. Kan enkel chromecast ben ik inmiddels achter maar die hadden we weggedaan juist omdat we die niet meer nodig zouden moeten hebben met een smarttv. Nu rondvragen in kenniskring of we er eentje mogen lenen. En nu snel weg want ik wil niks lezen verder voordat ik zelf de aflevering heb gezien!

1 like

Ik zelf heb geen smart tv en gebruik altijd een Chrome cast. Daar wil het heel goed mee.

1 like

Vond dit wel heel interessant, wat een geld.