Kan niet wachten tot volgende week!
Samenvatting
Denken jullie ook dat Cersei alleen met Euron naar bed ging zodat ze kan zeggen dat hij de vader is ipv Jaime?
Kan niet wachten tot volgende week!
Denken jullie ook dat Cersei alleen met Euron naar bed ging zodat ze kan zeggen dat hij de vader is ipv Jaime?
Haha, wij zeiden ook al, dat wordt weer een blond kind waarvan de zogenaamde vader donker haar heeft zeker
Waarschijnlijk ja!
ohhhh ik zag echt meteen dat Thormund er was, mijn vriend geloofde me/de scene niet. Jullie kunnen wel raden hoe hard ik heb gejuicht doen hij in beeld kwam en ik gelijk had
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat Dany nu meer als bad guy wordt weggezet.
Wat denken jullie dat die blik van Bran naar Jaime was? Bran is zo afstandelijk van oude Bran dat ik me niet kan indenken dat het gaat om dat cripple verhaal. Miss zag hij Jaimeās toekomst?
Beetje gemixte gevoelens na de aflevering. Vond weerzien Tyrion en Sansa leuk om te zien net als Arya en Gendry! Stuk met Tormund en Ed sprong er ook uit en dat gedeelte dat Bran zei: āwaiting for an old friendā en dat je dan realiseert dat dat Jaime is. Vond dat typische GoT momenten.
Maar danā¦ Jon op de draak?! Seizoenen lang is het een ding dat Dany de enige is die op een draak kan vliegen en opeens is het van, hop on letās have fun? In mn hoofd zou het een veel spectaculairder heroischer moment zijn en nu was het een beetje nutteloos? En de vergelijking met HP en de hippogrif is wel treffend ja hahaha.
Ik vond dat weerzien tussen Jaime en Bran tof, maar ook een beetje een dooddoener zo aan t einde. Had t toffer gevonden als ze Sam en Jon voor t laatst (in de aflevering) zouden bewaren.
Verder is en blijft mijn held Tormund. En Bran wordt er niet gezelliger op (we have no time for this).
Waarom willen jullie Cersei dood? Ik hoop echt dat Cersei blijft leven. Ze is mijn favoriet en zorgt voor een beetje leven in de brouwerij. Love haar valsheid!
Wauw bedankt voor de spoilers
Ik denk dat Bronn wel eerst naar Winterfell gaat om ze te vermoorden maar uiteindelijk het toch niet gaat doen.
Met alle respect hoor, maar had je verwacht enkel spoilers te lezen onder een spoiler/blur mogelijkheid? De aflevering is geweest, dus dan is het te verwachten dat dit topic nauwelijks ergens anders over zal gaan dan die aflevering.
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar wat mij betreft mag daar na uitzending gewoon open over gesproken worden.
Ja ik had verwacht alleen spoilers te lezen die bewust geblurd worden door alle andere forummers. Die klik ik dan ook niet open. Ja de aflevering is geweest maar niet iedereen heeft de tijd om alles maar on hold te zetten voor de aflevering? Legaal gezien is die aflevering nog niet eens 24 uur live in Nederland? In het Netflix&series topic gaat ook alles netjes in spoilers?
Omdat je in het netflix topic ook leest als je over een bepaalde serie wilt lezen maar nog niet over een andere serie. Hier is het logisch dat de nieuwste aflevering besproken gaat worden
Maar waarom kom je dan in het topic als je de aflevering nog niet gezien hebt? Het is te verwachten dat alles hier over de nieuwe aflevering gaat. Zelfs als het allemaal in spoilers gezet wordt, dan zie je alleen overal kopjes met spoilers? Wat is het nut om hier dan te komen?
Ik ben het met @Koekwaus eens, ik vind eigenlijk ook wel dat alles gewoon zonder spoilers gezet mag worden. Dit is het specifieke GoT topic, logisch dat het hier alleen daar over gaat. Het Netflix topic is algemeen voor meerdere series en daar snap ik wel dat het onder spoilers gezet wordt, omdat je niet kan inschatten of iedereen alles gezien heeft en je er ook voor andere series kunt komen, en dan per ongeluk een spoiler voor een andere serie leest die je niet wilde bespreken. Dat kan hier niet.
Misschien is het een idee om een algemene āregelsā te kunnen vaststellen voor wat men kan verwachten indien dit topic bekeken wordt na de uitkomst van een aflevering?
Ondanks dat er mening verschillen kunnen zijn, is het wel handig als iedereen hetzelfde verwachtingspatroon heeft en weet wat er kan gebeuren bij het openen van dit topic.
Omdat er ook nog andere dingen worden besproken
Ja lijkt me ook een goed idee @moderators
Ookal verwachtte ik het ook al, dus ik heb het topic niet geopend voordat ik de aflevering heb gezien. Bij andere topics als temptation island, wie is de mol, expeditie robinson wordt ook gewoon de uitgezonden aflevering uitgebreid besproken.
Maar altijd goed om er een afspraak over te maken zodat iedereen dezelfde verwachting heeft.
Ik kijk pas in specifieke topics als ik de aflevering daarvan gezien heb, eerder durf ik het niet aan.
Maar ik vind het dus ook logisch dat de aflevering hier uitgebreid besproken wordt, met of zonder blur.
Andere dingen dan de nieuwe aflevering na twee jaar? Ik heb er vrij weinig van gezien. Hiervoor misschien, maar dan kan je stoppen met lezen op het moment dat de nieuwe aflevering besproken gaat worden.
Die stonden er genoeg tussendoor hoor. Maar ik ben weg, dan hoeft er ook niks afgesproken te worden.