Game of Thrones

12 likes

Die is wel vet net zoals een bepaalde deurmat met hold the door :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat Arya samen met Gendry op de troon eindigt haha.

Trouwns heeft een van jullie een goeie site om afl 1 morgen op te kijken? De site die ik altijd gebruikte is uit de lucht :frowning:

Je mag helaas geen illegale (download) sites posten hier. Maar misschien zijn er ook legale mogelijkheden. Dunno.

2 likes

Kwam net deze tegen, erg goed gemaakt. Een overzicht van alle 2339 doden.

https://www.washingtonpost.com/graphics/entertainment/game-of-thrones/?noredirect=on&utm_term=.48c1ec0910cb

3 likes

Wooow…wat een werk zeg!

1 like

Ze hebben nu wel hun leven gebeterd denk ik.

1 like

Morgen vrij :dancingbanana::dancingbanana::dancingbanana:

tormund + jon snow

Waarom is het pas vanaf 21.00 's avonds te zien op ziggo😡. Waarschijnlijk ligt de app er ook uit omdat iedereen de aflevering wilt kijken.

Ja, ik ben er ook bang voor dat het helemaal vastloopt en ik alsnog vanavond de aflevering nier kan zien.

Mochten jullie de Nederlandse Elle volgen op Facebook, vermijd ze dan! Ze hebben een artikel geplaatst met al een spoiler in de titel…

Ik ben gelijk gaan kijken, ben gek op spoilers!

Samenvatting

Ik had deze onthulling nog echt niet verwacht maar vind het wel heel leuk dat het nu al duidelijk is.

Haha nou ben blij dat in elk geval iemand hier blij van werd :laughing:

Elle spoiler

je weet dat het een keer ging komen in 1 van de afleveringen maar vind het gewoon kut om überhaupt al iets te weten te komen haha

Haha ja hoor ik begin mijn ochtend goed, en als ziggo het om 21:00 ook doet is mijn hele dag goed.

Spoiler

Ja ik snap het wel, uiteindelijk is het niet weten ook leuker maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.
Ik dacht echt dat het pas in een van de laatste afleveringen zou komen en dat gooit alles weer op z’n kop en nu worden in ieder geval alle beslissingen genomen met die wetenschap.

2 likes

Het allerergste is nog dat ik eigenlijk vrijdag pas kan kijken omdat mijn vriend maandag-vrijdag weg is voor zijn werk en we altijd samen kijken :cry: misschien ga ik wel cheaten en ook mijn maandag goed beginnen

1 like

Ik ga vanavond met een vriendin kijken en ik ben benieuwd of het me de hele dag lukt om spoilers te ontwijken.

Oh ik zou gewoon cheaten, kijk je vrijdag voor de tweede keer en dan zie je toch weer dingen die je eerste keer net mist.

Oké winter is coming tonight!

3 likes

Have fun! :grin:

1 like