Nee J-Bear mag niet dood
Ik voel me een beetje kinderlijk gehypet dat het nog maar een paar dagen zijn voor een nieuwe aflevering, en tegelijkertijd angstig voor wat er nu weer gaat gebeuren.
Hebben jullie dat ook? Ik heb laatst seizoen 7 terug gekeken en kon er nu veel meer van genieten omdat ik wist hoe het zou aflopen en mijn favorieten niet dood zouden gaan. Ik gok dat ik tijdens de nieuwe afleveringen ook best veel spanning/stress zal ervaren. Zo kinderachtig eigenlijk haha!
En is Michiel Huisman nu helemaal uit de serie geschreven? Geloof dat hij in seizoen 6 moest achterblijven om easteros in peace te laten houden toch?
Jorah mag niet dood. :’( Ik wil Lyanna Stark op de troon en Jorah mag plaatsnemen in haar small council als Master of Fighting and Friendzone
Ik ben echt zo erg aan het uitkijken naar aanstaande maandag. Ben er bijna een beetje zenuwachtig voor
Mehh wil zo graag kijken maar geen ziggo en wil niet downloaden, de struggles
Misschien iemand die je kent die Ziggo heeft. Dan kan je het via de app kijken, als ze HBO in het pakket hebben
Ik begin nu met seizoen zeven opnieuw te kijken. Ga ik dat redden voor maandag
Jawel joh, gelukkig heeft het maar zeven afleveringen ipv tien! Beetje prioriteren dit weekend, lukt wel
Wij hebben nét de laatste aflevering afgekeken, nu hebben we de hele serie opnieuw gezien. Bring on het nieuwe seizoen, ben er klaar voor
Maar ik moet vanavond werken en morgen studeren en werken hahah nouja slapen kan altijd nog.
Gisteren keek ik de finale van seizoen 7 en ik was bijna alles vergeten? In mijn hoofd eindigde het seizoen met het gevecht achter the wall (aflevering 6 dus). Ergens ook wel leuk, want voor mijn gevoel had ik een gloednieuwe aflevering om te kijken.
Ik wist alleen nog Jon + Dany en natuurlijk het einde van mijn grote liefde Littlefinger
Aan iedereen die gestemd heeft dat mijn bb Davos dood gaat:
Deze Belgische vrouw maakt een toffe Daenerys pop.
Zag m toevallig vandaag en was helemaal verward waar ze vandaan kwam. Op basis van de naam van haar channel dacht ik Nederland en op basis van haar accent Oostblok. Maar Belgisch dus. Tof gedaan wel.
Ik kan echt niet geloven dat het hierna klaar is, 19 mei is het gewoon afgelopen. Ik hoop dat het boek dan maar snel uitkomt.
Oké studeren kan altijd nog. Nu afl 3.
Nog 1 nachtje slapen tot ik kan kijken.