Game of Thrones

Oooh ja, Jaime die Cersei vermoordt… Dat zou ik echt een geweldige scene vinden!

5 likes

Van mij mag het ook andersom

2 likes

Denken jullie dat Cersei echt een kind krijgt? Of zou ze maar wat lullen om d’r zin te krijgen of gaat 'ie al eerder dood. Ik hoop dat zij in elk geval snel sterft.

2 likes

Ik denk (hoop) het niet, dat zou de voorspelling van Maggie van 20 kinderen voor haar echtgenoot (Robert’s bastards) en 3 voor haar tenietdoen, en dan zou dus waarschijnlijk ook de valonqar voorspelling niet kloppen, ook al zat dat niet in de serie in de flashback. En ik wil unbedingt dat liefst Jaime en anders Tyrion haar vermoordt.

4 likes

Ik denk dat ze geen kind meer krijgt. De prophecy zei dat ze drie kinderen zou hebben. Ik vermoed dat ze een miskraam krijgt of samen met haar kind sterft (die zou dan ook de valonqar kunnen zijn). Of jaime vermoordt haar en haar baby

3 likes

Ik vond dat stukje met Ed Sheeran echt heel erg grappig, iedereen verwacht een serieuze aflevering en dan zo geniepig een kutstukje erin doen. Hoorde iedereen om me heen ook zuchten toen.

1 like

:heart_eyes:

33 likes

Jaaaa, Gwendoline Christie is zo geweldig, niet alleen als Brienne :heart_eyes:! En ze draagt ook nog eens een Nederlandse ontwerper (Iris van Herpen) :grin:

3 likes

wat een fanntastische foto haha

Ik ga elke keer stuk om Charles Dance / Tywin in dit filmpje :joy:

8 likes

Op het Youtube kanaal van Game of Thrones zijn een hele reeks ‘The Cast remembers’ filmpjes geupload waarin men terugkijkt op al die jaren die ze op de set hebben doorgebracht. Ik wilde er eerst 1 kijken en toen heb ik ze toch maar allemaal gegekeken.

O.a. een met The Hound maar ook Kit en Emilia etc.

12 likes

Oh thanks voor het delen. Weet wat ik straks nog ga kijken.

Wat een toffe acteur! (the Hound) :grimacing: Ga ze morgen allemaal kijken!

1 like

Haha mooi dit, hij heeft zn achternaam ook wel mee :rofl: Zo grappig om iedereen zo in het ‘echt’ te zien, bewijst maar weer dat het allemaal geweldige acteurs zijn

Hahaha dat gifje is top

Oke jongens ik zat laatst in de taxi en mijn taxichauffeur heeft een rol in het laatste seizoen. Hij liet me foto’s zien die hij stiekem genomen had en vertelde ook best veel over de behind the scenes (wie er was).

Samenvatting

Hij had Peter Dinklage, Kit Harington, Emilia Clarke ontmoet en zat in een grote scene met draken. Set schijnt echt gaaf te zijn en alle acteurs waren super vriendelijk, hij mocht bij hun zitten omdat zijn rol tekst had.

13 likes

Waaah dat is vet! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad leuke mensen zijn, die acteurs, vind ze wel oprecht overkomen ook in die YouTube filmpjes!

Wie overleeft het laatste seizoen niet?

• Jon
  • Arya
  • Sansa
  • Bran
  • Brienne
  • Daenerys
  • Tyrion
  • Ser Davos
  • Tormund
  • Cersei
  • Jamie
  • Samwell
  • Lord Varys
  • Jorah
  • Missandei
  • Grey Worm
  • Melisandre
  • Bron
  • The Hound
  • The Mountain/Robert Strong

0 stemmers

Cleganebowl?

• Get hyped!
  • Keep on dreaming
  • Huh?

0 stemmers

1 like

Ik ben niet goed in ingewikkelde series volgen en ben ook geen enorm fantasy fan. Maar gezien de hoge rating moet dit wel goed zijn. Zal maar eens proberen…

1 like

Welke theorieen geloven jullie over S8?

Ik denk dat het eindigt met Sam die ‘a game of thrones’ schrijft!

7 likes