Funko Pop!

Zijn er hier meer mensen die Funko Pop! verzamelen? :smiley: Ik vind ze echt zo leuk. Ik ben sinds kort begonnen met verzamelen en ik heb er nu 5. :heart:

4 likes

Ik spaar ze niet, maar vind sommige best leuk. Al heb ik er nu drie in huis en vind dat eigenlijk wel het maximum haha.

Ik heb mijn lievelingsduo al bemachtigd.

En er staat dus nog een Star Wars-geval van m’n vriend.

9 likes

Oee leuk dit! Wij hebben in de vakantie besloten om een verzameling te beginnen! Per maand 2 bestellen (anders gaan we er meteen te veel geld aan uitgeven). We hebben er nu 4: eentje van een anime (ken de naam even niet), Gandalf, Newt Scamander en Moaning Myrtle :ok_hand:t2:

In oktober komt er een nieuwe versie van iedereen van Friends uit en die wil ik eigenlijk alle 6 :scream: Dan ga ik die maand wel over de max. van 2 heen haha

2 likes

Waaaat???

https://www.gator.nl/nl/funko-pop/26916-pop-television-friends-series-2-set-of-6-vinyl-figure-funko.html :tada:

Haha ja had het net opgezocht. Hmm twijfel of ik ze echt moet hebben.

Ja ik vind Ross, Chandler en Rachel het leukste. Alleen jammer dat Monica dan in de stijl is van een heel andere aflevering. Misschien vonden ze het niet zo gepast om na te maken.

Ik heb er best wat o.a. van Orphan Black, Mad Max: Fury Road, Game of Thrones en The Gremlins.

7 likes

Ik heb nu zelf Lupin, Dementor, Draco, Voldemort en Serius. Van Harry Potter uiteraard. Mijn vriend heeft van Alien de alien queen en van Jurassic Park de veliciraptor :blush:

2 likes

Leuk!
Ik heb een stuk of 6 van Harry Potter
1 van stampertje en een van een ander konijn.
Goede vriend had een webshop. Dus die heeft de meeste gesponserd.
Foto’s

Funko pops

3 likes

@Flopsyunicorn Pak je ze niet uit?

Neuh. Misschien als ik verhuis

1 like

Yes, dit is het moment waar mijn vriend zijn collectie op heeft zitten wachten! Misschien, heel misschien, kunnen jullie raden waar hij vooral fan van is…

6 likes

Ben nog Rick & Morty en Mr. Meeseeks vergeten wel, dat zal ik vanavond even doen :wink: .

1 like

Mijn mini verzameling

Ik ga ze pas uitpakken als ik een eigen huisje heb… Dan kunnen ze veilig in een vitrinekast staan.

3 likes

Omg ik ben zo jaloers. :heart_eyes:

Ja kut ik wil dit ook maar dan gaat het uit de hand lopen

2 likes

En gisteren Rocket van Guardians of the Galaxy gekocht! :innocent:

3 likes

Ik vind Peggy toch wel een style icoon hoor. :heart_eyes:

Ik vond Dougal ooit bij de Kruidvat in een klein dorpje voor 4 euro en dat zette mij eigenlijk aan om ze te gaan sparen haha. Ik vond dat zo typisch. Ok had daarvoor net 1 aflevering van outlander gekeken en daar dan 1 funko vinden. Dat moest wel een teken zijn :stuck_out_tongue:

1 like