Funko Pop!

Ik heb er over de 150 gehad, waaronder bijna alles van GoT, maar heb echt heel veel weer verkocht. Denk dat ik er nog 50 heb, misschien iets meer. Hier een aantal, te veel werk om overal plaatjes van op te zoeken haha.

image

image

image

image

image

Verder heb ik nog veel pops van Saga, Lilo & Stitch, nog een fighting pose Iron Man en Captain America, Dragon ball (Z) van vriend, leaping Deadpool en pfff. Het meeste staat iig nu opgeborgen tot we een ander huis hebben, we hadden eerder alles wel in vitrinekasten staan, maar te weinig ruimte.

Ik wil sinds ik bekend ben met Funko al heel graag pops van Avatar: The Last Airbender en er is pas geleden een pop hier van aangekondigd (eindelijk!), Azula (logische eerste keuze maar oké). Die reeks ga ik sowieso sparen.

2 likes

Omg SoA. :heart:

Ik wil deze zo graag hebben. :heart: Misschien volgende maand.

1 like

Ik wil ze allemaal :sob:

4 likes

DIE APPA :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik heb er nu 2! Gekregen van een vriend die het ook helemaal leuk vind om ze te verzamelen. Ik heb Katniss van the hunger games en John Snow van Game of Thrones.

Loooove funko’s. Heb er nu een stuk of 12 (maak later even een foto). Heb net wel een setje besteld in Australie, die wil ik al zoooo lang dus kon niet wachten tot ie in Nederland te krijgen was. Deze is het:

Heb de meeste van de andere Royals ook. William, Kate, Diana en de Queen. Liefde voor het Engelse koningshuis <3

5 likes

image

Azula besteld via eBay

3 likes

Heel vet! Heb je die andere Avatar pops ook?

Ik heb ze als preorder staan bij Archonia, helaas is die datum naar eind februari geschoven. :unamused: De chase van Zuko hoef ik niet per se.

Enkel nog Aang op airscooter, maar dat is ook een exclusive. Oh en daar heb je ook een chase van, weet nog niet of ik die wil of de gewone haha!

1 like

Deze wil ik!!! Voor bij de rest van Avatar :nerd_face:

@mastersofgeeks welkom op het forum. Je bericht is niet langer zichtbaar omdat spam verboden is. Uiteraard ben je van harte welkom om gezellig inhoudelijk deel te nemen hier. Maar niet om je advertenties te promoten.