Fototopic Secret Santa

Mijn pakketje was afgelopen maandag al afgegeven bij de winkel hiernaast, maar omdat die open is van 11 tot 16 was ik er nog niet aan toegekomen deze te op te halen. Dus vandaag in mijn pauze op en neer gesjeesd om het op te halen! :smiley:

Lieve Santa,

Ik ben zo zo zo blij met alles, je hebt het echt perfect uitgezocht en prachtig ingepakt. En de lipstick is fantastisch blijven zitten na een vol bord pasta en een kop thee. Helemaal gelukkig met alles! Wat een prachtig kettinkje ook. Ik heb alleen nog even geen flauw idee wie je bent… Dus ik ga nog even puzzelen.

Dank je wel! :heart:

Samenvatting

Uploading: IMG_1154.jpg…

20 likes

Het pakketje van @wompie is van mij. Er zit een reden achter dat het niet mooi is ingepakt en die weet wompie ook. Maar ik ga straks weg van het forum, dus niemand hoeft bang te zijn dat ik straks een stom bunny pakket naar je verstuur hoor, haha.

Waarom ga je weg?

Maar zo te horen is dit iets tussen andere forummers dus waar maak jij je druk om en waar komt die noodzaak vandaan om zo’n felle mening te posten?

26 likes

Ik geloof ook niet dat ze dat zegt als excuus? Maar ze geeft aan dat ze het aan @wompie heeft laten weten. Ze hoeft toch niet aan iedereen specifieke verantwoording te geven?
En of ze nu de starter of niet was, er kan altijd iets gebeuren waardoor dingen niet gaan zoals je wil of bedacht had.

12 likes

POTVERDORIE EN HOE LANG MOET IK NOG wachten voordat ik officieel weet wie mijn Santa is? :sleepy::sleepy::sleepy:

Ik smijt er gewoon weer een poll tegenaan. Ik had Twijfelaar als lootje:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dankjewel meid

vraagje! Moet/mag je bij de onthulling ook zelf nog foto’s posten van het pakketje dat je hebt gemaakt voor je lootje?

Ja, laten we gewoon wachten tot de nieuwe foto’s van pakketten binnen komen en daarvan meegenieten.
Zonde als dit nu zo de sfeer en secret santa gaat verpesten, want is nergens voor nodig. Dus als iedereen zn zegje gedaan heeft is t nu toch klaar :nerd_face:

5 likes

ok dank!

1 like

Het voor jou geschreven gedicht blijft maar in mijn hoofd zitten. Is het rook of is het hachee?

6 likes

Er rust een vloek op SS.
Vorig jaar gierige Gerda, nu dit “relletje”

Laten we er gewoon nog even wat leuks van maken.

5 likes

het is niet sexy, het is niet geil, het is eigenlijk niks. Maar noem me rook.

6 likes

Lekker laten doen joh. Gerda had invloed op iedereen, dit enkel op Wompie en zij is niet ontevreden. Dus waarom de rest het wel erg vindt is mij een vraag

7 likes

Ik ook :joy:

Gelukkig heeft mijn lootje zat foto’s gemaakt

1 like

Ik vind het nogal jammer dat anderen bepalen wat een ‘goed’ SS pakket is. Lijkt mij dat het vooral gaat om de degene die het krijgt en die is in dit geval hartstikke tevreden. Niet zo leuk om hier negatief over te doen als het jou verder niet aangaat toch?

29 likes

Ik vind het al super tof dat iedereen tot nu toe blij is! Dat is echt zeldzaam als je met een groep ‘vreemden’ zoiets organiseert. Iedereen heeft er zoveel aandacht in gestopt en ik krijg er zon mega blij gevoel van! Het is toch super tof hoe we zoiets hier online voor elkaar krijgen :biggrin:

17 likes

Wie had dat gedacht…

(Ik krijg vast veel commentaar op deze ongevoelige grap. Sorry. Dit is hoe ik omga met ongemakkelijke situaties)

16 likes

Elders was men ook eerst verward maar ik had beloofd om een bompakket te maken als ik Hitler in wo2 zou trekken :sneezing_face:

Nog beter mijn ‘paasbest’ doen ga ik volgende keer niet doen. Wat betreft inpakdrama’s en skills heb ik mijn max al bereikt.

Om in cliche’s te blijven praten: uiteindelijk draait het om de inhoud en de weg ernaar toe.

2 likes

Hé, wat jammer dat je weggaat! Hopelijk geeft dit gedoe je geen nare nasmaak van het forum.

Ik begrijp sowieso de commotie niet zo goed als @wompie gewoon blij is met haar pakje (en het ook nog eens onderling is besproken).

1 like