Fototopic Secret Santa

rook :joy: die extra e was voor de sier

1 like

Lieve Santa! Ik ben er zo blij mee :heart_eyes:vooral de kamille thee nu met mijn dikke wang, dat werkt ontstekingsremmend! De sloffen passen ook goed, zo fijn en cute! De bruisbal komt zeker van pas, lekker badderen. Dankjewel :two_hearts:

26 likes

Zo leuk om alle foto’s te zien! Mijn pakketje zou vandaag komen, maar ik keek net op de T&T en daar stond dat de bezorging is uitgesteld naar morgen. Nog een dagje in spanning dus.

1 like

Haha ik ging net mn pakketje ophalen en die man zo: “O…phe…liac?”

Dank je lieve Santa!!! Echt heeeeeel leuk, groetjes terug aan je sokken!!! Love het gedicht en de cadeaus!

26 likes

Sorry voor dubbelpost maar de kat hangt mooi in mn eigen miezerige boom :heart:

29 likes

Ik zie wel heel veel mensen met bepaald inpakpapier van de hema :joy:

1 like

Yes! Mijn pakket is binnen! Was bezorgd, stond in de PostNL app. Dus ik kwam vrolijk thuis. Stond het niet op de standaard plek bij de achterdeur. Bleek het pakketje verstopt in onze houtschuur, haha. Maar hij was er dus wel!

Wat een geweldig pakket! Ik werd er meteen helemaal vrolijk van. Het was aan de binnen- en buitenkant ingepakt. Daarnaast was er over elke cadeautje iets leuks geschreven in een lange handgeschreven brief. Ik kon echt zien dat er veel tijd en aandacht aan dit pakketje was besteed. De mok was inderdaad de klapper van alle cadeautjes. Was ben ik daar blij mee! Ook de sokken, de washitape, de kaars, het maskertje, de chocola en het gelukskoekje worden erg gewaardeerd! Ben zo blij met alles!

Heb vanavond een kerstetentje, dus de sokken gaan meteen aan! En heb al thee gehad uit mijn mooie nieuwe mok! Het recept staat al op de planning voor zaterdag!

Thanks Santa! Super leuk! :blush:

23 likes

Door dit topic (ik lurk altijd mee haha) heb ik ook even drie rollen van dat mooie cadeaupapier van de Hema meegenomen. :smile:

1 like

OMG mijn pakketje is binnen en ik heb alleen nog maar de doos open gemaakt en omg nu al zo zo zo leuk!! Ik ga nu alles lezen en bekijken! Dan post ik alle foto’s in 1x.

En haha op de voorkant stond ‘mevrouw CC’

Edit; ik ben het recepten boekje met bijbehorende anekdotes per recept wat erbij is gemaakt aan het lezen en heb hardop gelachen :joy:

22 likes

Omg dit is het leukste pakketje ooit. Dankjewel! :heart: heb echt een grote glimlach op mijn gezicht de hele tijd. Ik weet wie je bent denk ik haha en als ik het fout heb heb ik heel creepy een post van iemand anders geliked van een tijdje terug.

Ik heb super leuke dingen gekregen!! Laf de zelf gemaakte koekjes omg haha ze zijn super lekker! Zie ook mijn zelf gemaakte gele monster naar aanleiding van je vouw turtulio.
Je recepten boekje heb ik hardop om gelachen hahaha. Heerlijke verhalen en die hartige muffins ga ik als eerste maken! En zo leuk mijn avatar op de voorkant. En al je creatieve vouwsels!

Die sleutelhanger kat is wel creepy als je hem aan zet, ik schrok me dood :joy:

Nouja. Kortom: HEEL leuk!

32 likes

Ook ik heb mijn pakketje binnen :grin:

Het is geen typisch secret santa cadeautje met versiering enzo, maar aan de inhoud te zien is het echt met zorg samengesteld. Ik ben er echt heel blij mee en heb een mooi persoonlijke (video)boodschap gekregen van mijn Santa. Ik zou het biertje voor morgen bewaren en nu slechts genieten van de kerstthee (:drooling_face::heart:) en nougat chocolade (:scream::heart:) maar fuck it heb een zware dag gehad dus zit nu dat biertje lauw te drinken. En het is heerlijk!!!

Leuke anekdote: de postbode kwam en zei door de intercom “ik heb een pakket voor …uuuuuuuuuuh Wompie effe?” (=Wompie FF) haha ik piste in m’n broek. Toen haalde ik het op en zei die “bezig met de voorbereidingen voor het kerstdiner :wink:”. Toen ik de wijndoos zag en tilde snapte ik wat hij bedoelde hahaha.

)

30 likes

Ja erg zonde!
Alles is echt superleuk ingepakt en versierd en deze valt best uit de toon zo.
Ik zou het zelf ook erg jammer vinden als mijn pakketje er zo uit zou zien, voorl met die sticker van afprijzing er nog op :flushed:

4 likes

Een met zorg samengesteld pakket lijkt mij toch veel belangrijker. Maar de meningen daarover zullen verdeeld zijn, ik wilde het alleen even kwijt als tegengeluid. :blush:

Edit: oké, vooruit, een poll dan. Wat vind jij belangrijker? Aandacht voor de…

• Inhoud
  • Vorm

0 stemmers

1 like

Ik vind juisssst de vorm en de creativiteit belangrijk. Daaraan zie je dat er liefde in is gestoken en niet alleen even iets op bol.com is besteld en in een doos is gegooid. (Ik zeg niet dat iemand dit heeft gedaan)

6 likes

Weet niet of de cadeautjes waren ingepakt? De videoboodschap vond ik juist heel creatief! Mij gaat het echt om de inhoud, leuke cadeautjes die bij mij passen hebben meer waarde dan een hele hoop glitters (bijvoorbeeld) die je toch weggooit.

4 likes

Ik heb toch mijn pakketje binnengekregen vandaag! En waaaaaaauw, Santa, wat een verrassing. Ik ben echt heel erg onder de indruk van je inpakkunsten, ik kon gelijk zien dat je er heel veel tijd en aandacht in hebt gestopt. :two_hearts: Zo veel leuke details. Zelfgeschilderde en versierde doosjes, zelfgemaakte envelopjes, glitterconfetti (waarvan ik het doosje per ongeluk heb omgegooid zoals je ziet) en nog wat lekkers erbij… Mijn dag is weer helemaal goed!

Over de cadeautjes heb je ook heel goed nagedacht, en die vallen zeker in de smaak :tada: Mijn lievelingsthee, een notitieboekje, lekkere sokken en velvet scrunchies in mijn favoriete kleuren. Ook de kaartjes vond ik echt heel grappig (en on point, haha). En ik gok dat je in je kaartje op de crème doelde: ik ga hem lekker uitproberen, ben erg benieuwd.

Ik moet nog wel even goed nadenken over je ware identiteit, ik denk dat ik wel een vermoeden heb. In ieder geval heel erg bedankt! Ook aan je hulpje. Ik voel me heel erg verwend :kissing_heart:

Foto's!

23 likes

Hmm, misschien is zo’n secret pakketje inderdaad alleen geslaagd als er voor beide onderdelen aandacht is geweest. Precies de juiste cadeautjes zonder enige vorm van aankleding is het toch ook niet helemaal. Maar alles perfect ingepakt en versierd maakt een onpersoonlijk cadeautje ook niet echt beter. Lastig!

Met Easter Bunny doen we vast allemaal nog iets meer ons best. :rabbit:

11 likes

Ik denk ook dat het voor veel van ons de eerste keer was om aan zoiets mee te doen? Ik heb zelf heel erg mijn best gedaan op mijn pakketje, maar toen ik de eerste foto’s zag in dit topic was ik best wel bang dat mijn pakketje niet goed genoeg zou zijn. Voor mij persoonlijk gaat het erom dat ik kan zien of iemand er zijn best op heeft gedaan, of dat nou de inhoud van het pakket is of allebei. Ik denk dat je dat zelf als ontvanger wel kan inschatten.

13 likes

Nu je het zegt, volgens mij was dit voor mij de eerste keer. Ik twijfel heel erg of ik niet al eens op EGF heb meegedaan. Als dat zo is heeft het weinig indruk gemaakt. :sweat_smile:

Nog een poll om het af te leren. Zo vaak heb ik meegedaan:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

1 like

Opzeker! :sweat_smile: