Fototopic Secret Santa

Nee ik zou sowieso al weggaan hoor! Wilde alleen dit even afronden :slight_smile:

Om medische redenen ben ik voorlopig even weg van mijn toetsenbord maar ik zal op deze pagina op de 31e bekend maken wie ik had getrokken etc + nog wat foto’s van de verpakking plaatsen. Die link aanklikken heeft nu geen zin want er is voorlopig nog niks te zien. Ik ga wordpress zo instellen dat daar dan iets te zien is :wink:

Wel een spartaanse maatregel maar anders leert deze hardleerse mijt het nooit. :wink:

4 likes

Ho ho, ik wil graag even ingrijpen op dit ‘relletje’. @anon98052296, ik ben niet alleen ‘niet ontevreden’ met jouw cadeau, ik ben er oprecht blij en tevreden mee.

@Indolence ik snap jouw opmerking over het niet inpakken en al dan niet onderdeel zijn van secret santa, maar ik vind het oprecht niet erg en heb, dankzij de lieve en oprechte videoboodschap van @anon98052296 alleen maar begrip voor het niet inpakken. Het past juist bij mij (toeval of niet) omdat ik veel bezig ben met duurzaamheid/zeo waste etc.

Het is de keuze aan @anon98052296 zelf of ze blijft op dit forum of niet, maar ik wil absoluut niet bijdragen aan het ‘wegjagen’ van haar. De reden dat ik mijn secret santa presentje ook gewoon heb gepost (ondanks het niet mooi inpakken) in dit topic is dan ook omdat het voor mij volwaardig meedoet.
Zal ik ontkennen dat ik van een mooi versierde doos houd? Nee, ik heb zelf ook aardig uitgepakt. Vind ik het erg en vind ik mijn ssdeelname minder leuk? Absoluut niet.

Laten we hier aub niet verder op in gaan: nogmaals ik ben blij met mijn inzending en zie dat de inhoud met enorme zorg is samengesteld en dat betekent voor mij meer dan een mooie strik. Ik vond het vorig jaar al zo jammer met gerda (ik werd gediskwalificeerd omdat ik mn collage 1 dag te laat uploadde en dat bracht ook een flinke discussie op gang) en wil het nu gewoon leuk houden. Zeker omdat het eigenlijk iets tussen ons is en van issues geen sprake is.

TLDR: ik ben blij met mn secret santa en aub geen discussie over maken

55 likes

Ik heb mijn pakje ook ontvangen! Niet helemaal “secret”, aangezien @Hectometer en ik als enige op de buitenlandse/brievenbuspost-lijst stonden, haha. En ik ben echt superblij met het boek! Sinds kort probeer ik me heel erg in te lezen in feminisme en dit boek stond op mijn wishlist (maar dat wist Hectometer helemaal niet), dus echt ideaal. Ik ben er in begonnen en ik vind het nu al geweldig. Er zitten namelijk ook belachelijk veel verwijzingen in naar dingen die me interesseren (zelfs een niet-bekend schilderij dat ik heel toevallig vorige week in Wenen heb gezien (van David Teniers) en een middeleeuwse schrijver (Boccaccio) van wie ik een boek heb gelezen) (o.a. kunst, Griekse mythologie en Romeinse dichters). Ik heb al superveel aantekeningen gemaakt en ik zit pas aan pagina 13, haha.

26 likes

Ooooh dit topic trekt mij wel echt over de streep om volgend jaar misschien mee te doen!!

3 likes

41% had jou als lootje, hoeveel pakketten heb je inmiddels binnen? :yum:

13 likes

Vanmorgen heb ik mijn pakketje op gehaald, plaats vanavond even de foto’s. Heel blij mee, dankjewel Santa! :heart:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar genoeg is genoeg. De rest van de pakketten die nog onderweg zijn, zal ik moeten weigeren.

24 likes

Haha, ja, ik vond het zelf uiteindelijk ook een stuk moeilijker om iets geschikts te vinden dan ik vooraf had gedacht. Maar dit boek is top, helemaal “mij”! :blush: Dank je wel!

1 like

De extra e is omdat Rogue altijd overal al bezet was :joy:

2 likes

Ah ik ben zo blij met mijn pakketje! Vond het best spannend om voor de eerste keer mee te doen maar ik voelde me bijna jarig toen ik het pakketje vanmorgen ging ophalen. Er stond een heerlijke (en ook best zware!) doos op me te wachten :slight_smile:

Alles zat in een prachtige doos. Ik bedacht me na de foto pas dat de eerste hint misschien teveel weggaf van wie mijn Santa was dus die heb ik even anoniem gemaakt :wink:

Haha ik voelde me helemaal een beetje begluurd met m’n bezeten kind. (En lief! Dankjewel!) Oeehhh snel verder kijken!

Wauw wat veel! En wat was alles mooi ingepakt! En zelfs iets voor de kat, super lief.

Oh ik ben zo verwend en het past zo goed van mij. Ik ga lekker dit weekend een maskertje nemen en die chocola deel ik mooi niet. De mokken heb ik ook nog laatst voor staan kijken, wat leuk om ze nu ook in mijn kast te hebben staan, daar gaat morgen de koffie in :slight_smile: Er wordt al de hele dag ‘maaaauuuu’ tegen het katje geroepen en het oogmasker komt ook goed van pas :wink: Onze poezendame heeft even over een snoepje heen gerold maar er net als jouw kat ook nog niet van gesnoept, misschien krijgt ze later er nog trek in :blush: En het gelukskoekje bewaar ik voor een mooi moment. Lieve Santa, heel erg bedankt voor het leuke pakket en alle moeite die je erin hebt gestoken (je losse hint is ook echt in ons straatje, dus die bewaren we ook!)

23 likes

:goat:? Dat kan maar één Santa zijn dan… :thinking:

1 like

Als ik kijk naar mijn hint, dan kan ik ook maar één Santa aanwijzen. :thinking::thinking::thinking:

2 likes

Ik doe hier helemaal niet aan mee maar volg toch het topic en ik scrollde snel voorbij en bij die foto met de kat vond ik het net lijken alsof er twee van die partyknakworstjes uit zn hoofd staken hahaha kan wel merken dat ik moe ben.

17 likes

Gerda was de organisatrice en verwijderde vlak voor het einde haar account. De 25 cent die iedereen haar had gestort heeft ze zonder overleg naar de voedselbank overgemaakt. Dat is het in het kort :slight_smile:

4 likes

Ik heb gewoon geen idee wie mijn lootje heeft… frustrerend

2 likes

Ik heb ook geen flauw benul!

Wanneer en hoe gaan we eigenlijk raden/bekendmaken wie welk loodje had? :blush:

1 like

Jaa ik ben zo benieuwd!

Lijkt me zo grappig als er meerdere mensen denken dat 1 bepaalde Santa die van hen was.

Ik wil zo graag weten wie ik kan bedanken voor mijn leuke pakket!