Ik doe niet mee . Wel fan van dit topic en doe volgend jaar zeker mee!
Weet je zeker dat je niet onder 15 aliassen meedoet? ♀
Wie weet😏
De rituals kalender gekregen van secret santa, mazzelpik
Ik heb net mijn pakje binnengekregen en ook direct uitgepakt!
Heel erg bedankt Santa! Ik vind het héél erg leuk allemaal!
Ik ben nu precies die puzzel aan het maken! Haha. Superleuk.
Ohhhh ik heb mijn pakketje binnen en ik heb een geitje gekregen van Santa!! OMG beste Secret Santa ooit
Verder kreeg ik een heel scheetig plantje in een lief potje, een jaarvoorraad van mijn favoriete smaak thee, een heerlijk geurzakje en twee Engelse boeken. Santa dit is echt geweldig, dankjewel! (En omg ik denk dat ik weet wie je bent!)
Ik doe helemaal niet mee (ben ook pas recent naar dit forum verhuisd) maar ik vind het zo leuk om in dit topic te kijken! Plaatsvervangend plezier!
Mijne is binnnennn!
Ik moest echt ZO hard lachen om “Sweetyboy-075”, echt je had me moeten horen, hahaha.
Super leuk allemaal! koffie en Lush zijn echt mijn 2 liefdes (oke op wat mensen en dieren na enzo, maar ik zou niet zonder kunnen dus daar ben ik sowieso helemaal blij mee.
De nespressosmaak had ik ook nog niet geprobeerd! Dus dat is dubbel top.
Vanavond na m’n werk ga ik dus uittttgebreid in bad met een kop koffie en een geurkaarsje enzo. Nu al zin in.
Thanks SweetySanta-075 Ik weet je te vinden, haha.
PS. nu 50 kilo glitters opruimen!
Ook ik heb gister mijn pakketje ontvangen en ik ben er echt heel blij mee! Ik vond het superleuk en heb echt de tijd genomen om het rustig uit te pakken.
De kaars heb ik al gebruikt en de sokken heb ik aan. Heel erg bedankt Santa! (Ik zal nu elke keer als ik die sokken aan heb aan je denken haha)
[
Wat heeft iedereen veel/leuke cadeautjes kunnen vinden voor dat bedrag! Echt zo leuk hoe creatief iedereen is geweest Ik hoop mijne vandaag of morgen te krijgen!
Aan mijn santa, ik heb het pakket! Het ligt hier al klaar, ik lig alleen in bed met een enorme wang want gisteren is mijn verstandskies getrokken en gaat niet zo lekker. Maak hem hopelijk morgen open
Ik heb m’n pakketje net binnengekregen, de postbode was hem bijna kwijt (kwam tegelijk met wat anders binnen) maar wow wat heeft deze Santa haar best gedaan!
De doos:
Toen kwam m’n kat even druk de doos inspecteren:
Dit zat er allemaal in, zo ontzettend mooi ingepakt! <3 en ik vond je brief ook heel erg lief, je had er echt goed over nagedacht welk cadeautje bij welke stemming hoorde.
De brief van dichtbij:
En de cadeautjes uitgepakt:
Ik ben inderdaad gek op lavendel en al helemaal in bad, dus hier ben ik heel blij mee, net als de boekjes.
Maar in het speciaal de laatste twee cadeautjes… die quote is een van m’n favorieten en ik werd er stiekem een beetje emotioneel van, zo mooi gedaan! En als klap op de vuurpijl die Timeturner ketting, ZO BLIJ MEE. Ik had er al een, maar hij is heel oud en verschoten van kleur (is allang niet goud meer) maar ik kon het niet aan mezelf verantwoorden om een nieuwe te kopen. Dat kon jij natuurlijk niet weten, maar dat maakte dit wel echt het perfecte cadeau.
Je hebt me verwend, lieve Santa, duizendmaal dank
Sorry lieve Santa dat het zo lang duurde voor ik de foto’s geplaatst heb, maakt me niet minder in de wolken met het pakketje!
Ik vond het inpakpapier ZO mooi! Ik hou van glitter (behalve als het afgeeft en alles er onder zit) dus ik werd heel blij hiervan!
De cadeautjes waren een schot in de roos, het boek ben ik inmiddels in begonnen, de kleine man vindt zijn boek ook helemaal geweldig, vanavond lekker in bad met een van de bruisballen en het oogpotlood draag ik sinds in het ontvangen heb iedere dag Kaars en fotolijstjes ook leuk!!
Dus hier een hele dankbare ontvanger, super bedankt voor alle moeite die er in gestopt is!
Ik moet alleen nog even goed nadenken wie je bent!
ahhhhh lieve, lieve Santa! Ik kreeg het vriendelijke verzoek om mijn pakket vandaag open te maken en het is helemaal duidelijk waarom! Ik ben echt zo blij met mijn pakketje!! Wat was het veel! Ik vind het heel tof om te zien dat je echt op zoek bent gegaan naar dingen die bij me passen en dat op basis van een collage! Het is echt zo goed gelukt, ik ben echt helemaal blij! 1000 maal dank! Hieronder mijn foto verslag haha.
Het begon al spannend, fragile!
Vervolgens zag ik een doos met heeel veeeel cadeaus! UITPAKKEN!
Natuurlijk eerst het veel te leuke kaartje lezen! zou het een hint zijn?
Haha ik heb zo gelachen om het kaartje, je hebt duidelijk door mijn posts zitten spitten haha. Mijn moeder vond het kaartje wel wat grof gezien de een na laatste zin. Zij kijkt geen boer zoekt vrouw. hahaha
En toen beginnen aan deze grote hoeveelheid cadeaus! omg ik voelde me echt jarig ofzo, zo leuk!
en een speciale vermelding voor dit geweldige inpak papier!
na 10 minuten van uitpakken en een hoop ohh’s en ahh’s kwam mijn moeder weer even kijken. “wat is dit dan voor clubje waar je die pakketjes mee uit hebt gewisseld? en hoe heet je? Rook?”
en uiteindelijk heb ik al die moois uit mogen pakken! Zo lief want allemaal dingen van mijn collage, te gek!
Ik begon met de kerst sterren. Zo blij mee!! er hangen nu zilveren sterren in mn boom terwijl ik blauw wilde dus ze zijn zooo welkom. En nog met glitter ook, love it! De ballen erbij maken het helemaal af. Ik ga ze morgen op mn gemakje ophangen in de boom.
Daarna superleuke oorbellen, helemaal mijn stijl! De kerst thee smaakt mij en mn moeder heerlijk, we hebben hem gelijk even gezet haha.
ik heb ook 2 te gekke plantjes. een is een soort kaktus en de ander een airplant!! te lief, met merry christmas erop. krijgen beiden een mooi plekje thuis! en de boon ga ik zeker weten planten en heel goed verzorgen!
De kaarshouder krijgt een mooi plekje in de woonkamer, ook helemaal mijn stijl. En de kerst deco, in de juiste kleur, ook!
Lieve lieve santa heel erg bedankt! Ik had een rot dag op werk maar ik ben weer helemaal happy, bedankt!
Het is echt zo leuk om te zien hoe iedereen z’n best heeft gedaan!
@Roguee Dat inpakpapier is inderdaad heel leuk! Ik wil weten waar het vandaan komt
haha ik ook! heb alles heel voorzichtig uitgepakt dus ik heb al een voorraadje haha.
@Roguee doe zelf niet mee met secret santa maar geniet echt van de foto’s, en weet toevallig dat dit papier van de hema komt! Heb het afgelopen weekend zelf ook gekocht haha
haha nice, thanks!!