Wow dit is allemaal ZO leuk! Zoveel moeite in gestopt en zo mooi en creatief gedaan. <3
Word echt heel blij van dit topic
Jaaaa ook mijn pakketje kwam vanochtend binnen. Dankjewel lieve Santa! Ik vind het echt knap dat je zulke mooie cadeaus hebt gekocht die precies mijn smaak zijn! Ik ga zo nav je hints speuren naar wie je bent maar dat moet vast lukken. Je hebt er echt veel liefde in gestopt volgens mij, te lief.
Samenvatting
De ingepakte doos. Die moest onder de kerstboom even wachten tot ik nu net weer thuis was.
Met een heel lief (en lang!!) gedicht. Ik heb me netjes aan de instructies gehouden.
Alle cadeaus op een rij!
Ennn alle uitgepakte cadeaus op een rij! Echt heel erg blij met alles. Het plantje is een klein beetje geknakt door de reis dus die krijgt wat extra liefde. Love planten, dit wordt nr 20 hier in de woonkamer haha! En ik ga zo lekker een kop thee nemen en de kaarsen aansteken. Dankjewel lieve Santa!!
De mijne is ook binnen en heb ik mee moeten nemen naar mn ouders.
Vond mn moeder niet erg haha
Voor mijn secret santa!
Ik ben ontzettend blij met mijn cadeaus.
Deze zaten dan ook nog eens mooi verpakt in een leuke doos .
Het boek ga ik volgende in beginnen .
Dan wordt het koud en zit ik het liefste binnen.
De thee is bij mij ook favoriet .
Lekker voor slapen gaan nog even lezen dat is iets waarvan ik geniet.
De popcorn en chocolade komen goed van pas.
Ik ga vanavond thee drinken met meiden van vroeger uit mijn klas.
Op de sokken zit gelukkig anti slip.
Mijn vloer is af en toe zo glad en heb dan totaal geen grip
Ontzettend leuk dat je zo veel moeite hebt gedaan.
Ook al ken je me niet en wist je niks van mijn bestaan.
Wie je bent is nu de vraag.
Ik heb een vermoeden en hoop dat ik voor deze “test” slaag.
Heel erg bedankt en een hele fijne kerst!!
Even nieuwsgierig naar hoeveel fotos we nog kunnen verwachten
- Ik heb mijn pakketje ontvangen
- Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen
0 stemmers
Mijn foto’s komen nog, ben mega slecht met computers en uploaden dus ik vraag mijn man vanavond even om hulp
Oeps ik heb het wel maar het is nog dicht
Lieve Secret Santa,
Ik kon niet meer wachten met uitpakken,
mijn geduld was de laatste dagen aan het verzwakken.
Elke keer dat ik die mooie doos zag staan,
was het zo onwijs moeilijk die te weerstaan.
Dus vandaag dacht ik, ik pak het gewoon uit,
geloof me, ik maakte van enthousiasme nogal veel geluid.
Okee dat klinkt erg raar,
maar alle pakjes waren zo leuk en onweerstaanbaar.
Dus bij alles riep ik ‘oh wat leuk!’ en ‘waaaa wat tof’,
jij krijgt van mij alle lof.
De Harry Potter sokken heb ik meteen aangetrokken,
ik doe ze niet meer uit die warme sokken.
En dan nog even over al die andere leuke dingen,
de stickers, de kaarten, ik kan wel springen.
Je eigen gemaakte ‘here comes the sun’ werk, is denk ik mijn favoriet,
zorgt voor een glimlach en laat me (vals) meezingen met het lied.
Ik denk niet dat mijn buren er blij mee zijn,
maar ik vind het nummer gewoon heel fijn.
De pennen en potloden gaan morgen meteen in gebruik op school,
bij een saai college een mooie tegenpool.
Zoals je merkt ben ik super blij met alles en praat maar door,
Nu hou ik op hoor.
Dankjewel lieve Secret Santa!!!
Kaartje:
De kaars is jammer genoeg gebarsten. Het glas zelf is intact gebleven maar de kaars niet. Ik ben hem nu aan het branden zodat het bovenste laagje terug kan “samensmelten”. Oh ja, het is zo’n knisperende kaars! Heel aangenaam om naar te luisteren en hij ruikt ook superlekker.
hieronder een geluidsfragment van het knisperen:
Ik ben echt superblij met alles, mijn Santa echt leuke dingen uitgezocht.
Dit was mijn eerste keer secret santa, maar ik doe de volgende keer ook zeker weer mee!
Volgende keer meedoen!het is zoooooo leuk!
Ik hoop dat ik rond secret bunny wat meer tijd heb. Want dit is zo leuk om te zien.
jeeej mijn pakketje is er!! Ik ga hem dit weekend open maken samen met mijn vriend, als hij terug is van vakantie. Ik mag hem NIET eerder openmaken zonder hem dus ik ga heel veel moeite doen
360° impressie van mijn relaxpakket
Allereerst een mooie begeleidende brief met een Instax foto erbij. Echt bijzonder want dat maakte dit pakket meteen heel erg persoonlijk. Aan het gedicht kon ik duidelijk merken dat mijn Santa moeite had gedaan. Of ik had gezien dat het een kwintijn was, laten we maar even achterwege.
Ik ben helemaal tevreden met de mooie afwisseling aan cadeaus. Een mok met het hoofd van Santa (in het echt is ze mooier, en ik kan het weten want ik heb het bewijs in de vorm van een foto), verschillende zakjes thee, kaarsen van Yankee Candle, een hand- en bodylotion van Lush, verschillende creatieve en/of interieur magazines en een boek uit haar persoonlijke collectie (daar had ik om gevraagd).
Mijn Santa heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. Mijn collage en tekst kwamen in 't kort neer op: doe maar wat, als het maar ontspanning biedt. Dankzij dit pakket zal ik me met de kerstvakantie in ieder geval niet vervelen. Helemaal goed, Santa. Jij mag zeker door voor Secret Bunny.
Ik had mijn pakketje al even binnen, maar zaterdag pas open gemaakt en ik vind alles echt super leuk! De potjes passen heel goed in mijn nieuwe huis straks en de prints zijn zooo cute! Ga er een mooi lijstje voor zoeken! Oh, en het gedicht vond ik ook heel leuk, heel persoonlijk. Heb alleen geeeen idee wie mijn Santa kan zijn, kon niet echt hints vinden haha. Maar lieve Santa, dankjewel voor het super leuke pakket!
Oh wauw, mooie dingen. Kan de santa misschien via een pb’tje aan de organisatoren zeggen waar alles behalve de kaars op de tweede foto vandaan komt? I need
Ja ik wil eigenlijk ook weten waar die onderzetters van zijn .
@Kerselaar @Rozecoupeschaar Door deze reacties kan ik jullie in elk geval van mijn verdachten-lijstje afhalen! Heb ook geen idee waar het vandaan komt, hopelijk kan mijn Santa jullie helpen!
Of ze doen alsof