Fototopic Secret Santa

Ohhhh wat een superleuke pakketten allemaal, stuk voor stuk!! Iedereen heeft zo z’n best gedaan :smiling_face_with_three_hearts::christmas_tree:

3 likes

Ik heb echt hetzelfde idee, ik twijfelde heel erg om mee te doen dit jaar. Uiteindelijk niet gedaan. Maar als ik dit alemaal zie. Zooo leuk, alle Santa’s hebben echt hun best gedaan :blush:

3 likes

Uploading: 20181214_185548.jpg… Uploading: 20181214_184525.jpg…

Lieve Santa,

Wat een lief en mooi ingepakt pakketje!
Zo lief dat iemand die je niet kent zoiets moois voor je regelt.

De stempels vind ik heel leuk! Ze gaan na het weekend direct mee naar school, de jongens zullen de autostempels geweldig vinden! Leuk dat je 2 verschillende setjes hebt gekocht.
De sokken zijn heel chill :heart_eyes: Heerlijk voor in de winter.
Wat een lief en cute notitieboekje :heart_eyes:
De mok is niet helemaal mijn smaak.

De versiering die je gebruikt hebt voor het inpakken gaat maandag ook mee naar school om in de kerstboom te hangen :hugs:

Dankjewel voor je pakketje en je lieve (en supermooie) kaartje! :kissing_heart:

15 likes

Oké poging 2, het lukt niet met de foto’s

27 likes

Lieve lieve lieve Santa,

Wat een fantastisch mooi pakket mocht ik ontvangen vanavond. Mijn moeder deed open en ik gilde vrij hysterisch hahaha. Mega mega mega bedankt!! Echt alle cadeaus vind ik fantastisch en veeeeel te veel en te lief en je gedicht (L). Ik ga morgen mooie foto’s maken met daglicht, vond het zo zonde om nu slechte foto’s te uploaden. Hihi en de hint is lastig want er zijn meerdere deelnemers die eraan kunnen voldoen!!

Je hebt écht m’n week goed gemaakt, dankjewel!

11 likes

Ik kan morgen de mijne pas ophalen.
Dacht even slim te zijn door hem naar een pakketpunt te sturen … duurt het een dag langer… :tired_face:

Heb geen geduld meer!:joy:

1 like

Ja maar echt bizar dit. Zoooo lief dat een onbekend iemand zoveel moeite doet :blush:

1 like

Jippie hier mijn pakket! Zo leuk! Superveel gedichten (de eerste met waterschade :cry:)
En geweldig leuke cadeaus. Oh die vlinder!! :heart_eyes:

edit: een cadeau staat er niet op want dat was totaal niet wat omschreven was in het gedicht nr. 1. Vosjes en knutselen.
Maar mijn Santa had ook heel wat anders besteld! ingepakt kwam het binnen, en dus wist ook zij niet of het goed was.
I.p.v. een vossen kerstbal heb ik nu een kookboek en cadeaubon! hahaha dus nog meer cadeautje kopen.
foutje van de winkel, maar toch bedankt.

21 likes

Ohh wat jammer van dat gedicht! Volgens mij zitten er ook hints in verstopt dus het is stom dat je die dan niet compleet hebt :o

Edit: vet leuk gedaan trouwens als m’n ideetje over de hints klopt! ^^

1 like

Pas op de foto’s zag ik het hahaha.

Maar voor de hint hoeft het niet meer, maar zou graag het hele gedicht nog wel lezen :slight_smile:

1 like

Hahaha ja volgens mij weet ik ook die de santa is :slight_smile: Haha leuk gedaan.

@paraplu ik vind het zo grappig dat je kazen hebt gekregen! Best slim ook omdat in zo’n pakket te versturen.

1 like

Ja kaas toch?! Nu twijfel ik aan mezelf :joy::sweat_smile:
@paraplu

9 likes

Haha jaaa klopt!

De foto’s doen het écht geen eer aan, maar hierbij! Zo zo zo veel en lief en doordacht Vind alles even leuk. De ringen en het kettinkje vind ik zo mooi, de HP-spullen zijn echt mega leuk, die tas ga ik elke dag gebruiken. Speculaasjes ga ik binnenkort écht maken, kommetje wordt nieuwe ontbijtkom die ik afdroog met de theedoek. Thee is echt m’n favoriet, zoooo blij mee! En die chocolaatjes ga ik binnenkort proberen. Kaars ruikt fantastisch! Lekker groot YES. En tot slot: wat een ontzettend lief gedicht <3. Sorry voor dit cheesy gedoe maar het maakt me zo blij haha.

Oh en van mijn moeder moest ik nog zeggen tegen de bezorger dat ze een beetje flabbergasted was, omdat hij zei: “Is van Secret Santa!” En mijn moeder snapte het maar niet want die dacht “hoe kan de postbode dat weten???” Dat kwartje viel pas later. En ze had wel wat liever en enthousiaster willen reageren. Hahaha. Dat ie dat weet :blush:

Samenvatting

28 likes

Ons internet heeft issues dus ik hoop dat dit allemaal goed gaat…
En excuus voor de matige foto’s, ik moest ze nemen met een digitale camera uit 2006. Maaaarrr dat mag de pret niet drukken!

Vanmorgen om 10:00 stond niet de postbode, maar de ‘kerstman’ (= de superleuke vriend) van mijn Secret Santa bij mij voor de deur met een grote doos. :smiley:
(Of eigenlijk per ongeluk bij mijn ouders, want ik woon onder hen – sorry kerstman, dat je dat moest doorstaan. Ze zullen wel gedacht hebben: wie ís die gast?! Ik krijg er nog vragen over denk ik.)

CIMG3773

Het avontuur ging verder met dit mooie gedicht. (Ik heb een beetje zitten speuren n.a.v. de hints en ik heb wel iemand in m’n hoofd nu.)

Toen maakte ik de doos open…

CIMG3777

En onder het dennentakje en papier lag een hele berg met pakjes! Alles was heel leuk ingepakt en aan elk cadeautje zat een labeltje met de naam van een forumtopic. Zo goed bedacht! Eén cadeau (‘Wat je even kwijt wilt #2’) ligt op de foto trouwens verborgen onder de rest.

CIMG3778

Alles uitgepakt:

CIMG3782

De Santa heeft goed begrepen wat voor dingen ik leuk (en lekker) vind, ben echt heel blij met de cadeaus! Alles is al in gebruik genomen. :smiley: Om die dino moest ik zo lachen trouwens, dat beest is gewoon echt typisch iets voor mij. Zo fout dat ie weer goed is. Hij voelt zich hier ook erg op z’n gemak, zoals je ziet:

CIMG3784

CIMG3787

Heel erg bedankt, ook voor het spannende mailcontact, alle ‘opwarmertjes’ die je stuurde, de moeite die je hebt genomen om je in mijn levensstijl te verdiepen en de persoonlijke bezorgservice! :smiley: :heart:

43 likes

Oké het heeft me dus gewoon echt van 10:30 tot nu gekost om dit te uploaden. :biggrin:

Wat mega leuk bedacht met die topicnamen!! Gelukkig is het de moeite waard om te uploaden, heel leuk om te zien!

4 likes

Allemaal zo leuk creatief gevonden ja, nu die topicnamen, eerder losse gedichtjes per cadeautje, een speciaal mailadres voor santa en natuurlijk die kerstballen slingers bij die ene doos.

2 likes

Jaa goed hè! Het zijn ook nog de topics waar ik actief ben én ze pasten voor zover mogelijk bij de cadeautjes. Wat je even kwijt wilt #2 was bijvoorbeeld dat notitieboek, en Plantaardig/vegan de chocoladereep.

4 likes

dit topic is echt liefde :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes