Ik ben er heel blij mee! Met de mok en het notitieboekje heb ik zelf al een aantal keer mee in mijn handen gestaan, dus het past inderdaad goed bij mij!
Zoooo leuk dit allemaal! Krijg hier echt zo’n warm gevoel van
Wat een leuk fotoverslag hahaha
En jouw katten
Oh ik heb nu even pizzapauze, maar ben mijn ss in aan het pakken. Zo leuk om te doen ook!
Wat een super toffe dingen zie ik hier al voorbij komen
Mijn pakketje is ook aangekomen en de doos ziet er na het verwijderen van de “buitenste” laag inpakpapier echt SUPER mooi uit, heerlijk veel glitter!
Ik ben nog in twijfel of ik het allemaal uit ga pakken vanavond, of er nog even mee wacht. Maar ik gok dat ik me niet in ga kunnen houden
Uitpakkennnn!
Wat een super leuke pakketjes allemaal! Ik ga volgend jaar zeker mee doen nu ik dit heb gezien. Super leuk om te maken én om te krijgen.
Ik word zo blij van al die foto’s. Iedereen heeft zo z’n best gedaan
Ja ik heb me toch niet in kunnen houden. Man vond het heel raar dat ik niet direct uitpakte haha.
Foto’s komen nog want dat lukt me niet met mijn telefoon maar oh wat ben ik blij met alle cadeautjes! Zo veeeeeel en alles leuk! En het inpakpapier
O ik wist helemaal niet dat het de bedoeling was ze niet direct uit te pakken
Ik wil alvast sorry zeggen tegen de ontvanger van mijn pakketje want ik heb echt een mega lang gedicht. Ik had rapper moeten worden denk ik.
Oh yeassss mijn pakket is er. En ik heb als een kleine kleuter alles meteen uitgepakt ja. Dochter wilde ook alles hebben. Ligt al 10 min te rollen tussen alle sliertjes met de kerstballetjes in d’r hand.
EDIT: foto van gedicht:
Echt heel leuk!! Thanks Santa.
Heel leuk!!
Oohhh dat broekje
Die kerstballetjes zijn echt leuk gedaan zo!
Zo blij met mijn cadeaus!
Mijn pakketje is er ook en heel blij mee! Een mooie lange brief/gedicht (prima te lezen ) en leuke cadeau’s! Cadeau voor de baby valt ook in goede smaak! Ook suuuuuperleuk ingepakt met strikken, sterretjes enzo. De hint heb ik gevonden en ik ga even op zoek. Dacjt dat ik t wist en moest kijken naar avaters maar heb t toch mis denk ik
Dat babyhandje met die lama…
Zooo leuk!!
Ik ben pas de 25e savonds weer in België, dus kan dan pas m’n pakketje openen. Duurt nog even dus haha, maar wel al super leuk om dit zo te bekijken. Lijkt tot nu toe allemaal heel erg geslaagd!
Zo leuk dit allemaal Ik durfde niet maar als ik dit zo zie wil ik volgend jaar wel echt meedoen
Yes, mn buren waren thuis en ik ben zo blij met alles. Echt alle cadeautjes zijn fantastisch en een super leuk kaartje. Dankjewel Santa