Fototopic Secret Santa

Super toffe print! Succes met niet uitpakken :grin:

1 like

Santa is een beetje enthousiast, hahaha! Maar beter ook, want ik kan niet wachten

Edit: pakketje is binnen, maar ben nu nog in de sportschool hahaha

9 likes

Wauw goeiemorgen PostNL, zo vroeg heb ik nog nooit iets ontvangen :joy:

1 like

Hoi, ik wilde mijn Secret Santa even laten weten dat mijn pakketje vanmiddag bezorgd zal worden bij het pakketpunt, dus dat er vanavond foto’s aan komen! De chauffeur is vandaag werkelijk onderweg, dus het moet wel goedkomen :blush:

1 like

Dank je Santa! Echt superleuk dit. Alles komt zeker goed van pas :slight_smile: Aan elk kadootje hing ook een kaartje met een gedichtje. Het gedicht was ook heel leuk!

Jeetje ik vergeet een foto van deze cookie cutters!

32 likes

Super leuk! Begin me wel steeds onzekerder te voelen over mijn inpak kunsten :sweat_smile:

2 likes

Niet doen! Ik kan zelf ook totaal niet inpakken

2 likes

Same! En m’n dicht kunsten. En m’n cadeaus. Oh man. Stress :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nou… het kan nooit erger zijn dan mn broer

Piet had geen zin om te rijmen
Ook niet om bij je te slijmen
Dit cadeautje komt uit 1 van de zakken
Nu is het tijd om het uit te pakken

Dit is 1 van zijn gedichten en ja dit was het.

Ik ben nog bezig maar vind de hint zo moeilijk

13 likes

Vind die filmpjes dat ze iets binnen 20 sec inpakken het best!

Is ook geen wedstrijd heb je gelijk in! Hoop dat mn lootje het leuk gaat vinden :slight_smile:

3 likes

Ik vind het onwijs leuk om te doen maar vind Secret Santa ook stressvol. Word er altijd super onzeker van. Probeer me dan ook echt voor te houden dat het niet nodig is omdat het al bijzonder is dat we dit doen en elke moeite (hoe klein ook) wordt gewaardeerd. Maar goed, 80 procent van de tijd stress ik hem nog :joy:

6 likes

Oh dit heb ik ook. Ik heb echt m’n best gedaan op m’n cadeautjes en probeerde creatief te zijn (viel even tegen) maar ik durf 'm bijna niet te versturen uit angst dat de ontvanger het vind tegenvallen :sweat_smile:

2 likes

Ja… en vooral als je voor leuke ideeen op Pinterest gaat kijken.
Ik ben een beetje zoals dat Netflix programma nailed it! Dan denk ik oohh leuk!! En het eindresultaat is echt om te gieren.

3 likes

@Monito @ontherun Ja echt precies dat! Maar het gaat erom dat je je best hebt gedaan! En het is toch al super leuk dat iemand iets voor je gekocht heeft?! Dat is een mantra in mijn hoofd nu :wink:

1 like

Maar word er wel altijd vrolijk van :grin:

Hahaha herkenbaar. In mij hoofd wordt altijd alles prachtig, but reality…

Heb vandaag alle inkopen gedaan en ga morgen lekker knutselen en vind het wel echt heel leuk en ontspannen om te doen. Kersttmuziek en chocolademelk erbij :christmas_tree::heart:

3 likes

haha herkenbaar. echt zo’n “nailed it” gevoel krijg ik erbij. Op pinterest is het allemaal mooi en dan doe je het zelf en dan denk je uhhhh, nee toch niet.

1 like

Aaah ik ben zoo blij met mijn secret Santa! Toen ik bij het postkantoor kwam zag ik de doos al en hoopte ik al dat ‘ie voor mij was en jaa!!
Ik vind alle cadeautjes zo goed gevonden! Het is mega mooi verpakt en zoveel persoonlijk werk in gestopt, heel cool! En de skip bo komt heel goed uit, had ik nog niet maar wilde ik al wel graag!

Samenvatting

30 likes

Ooh ik heb er echt zin in om mijn pakketje te ontvangen en open te maken :hugs:

Zo voelt een kind zich met sinterklaas :heart_eyes:

Oopsie was iets te enthousiast (en moe dat ook)

Hier de foto nog een keer!

10 likes