Haha ja, ik ben het!
Jaaaa ik was het! Ik heb zo hard zitten lachen om dat gesprek toen.
Oh lord wat een afgang! Hahaha nou dit is mn leven dus…
Echt enorm bedankt voor je pakketje ! Ik ben er super blij mee !
Leuk! Heel erg bedankt voor het leuke pakket en het lieve kaartje! De toblerone is dezelfde dag nog gesneuveld, de kaarsjes branden en het spelletje hebben we al gespeeld!
Haha ik vond het alleen maar heel leuk! Je had toen natuurlijk ook nog geen hints ontvangen ofzo, dus je had het nooit kunnen weten. Begon eerst ook serieus aan mezelf te twijfelen.
Leuk om te horen dat je er blij mee bent!
Ik wil even laten weten aan mijn santa dat ik heel benieuwd ben wie je bent, maar dat ik slecht ben in raden én deze dagen niet zoveel online ben. Dus het is geen desinteresse ofzo! Ik ben nog steeds onwijs blij met mijn cadeautjes <3
Ik moest even googlen maar kan niet missen @Monito! Echt heel erg leuk, wat grappig je forumnaam! Hoe ben je daar zo op gekomen? Ik ben onwijs blij met je cadeautjes en je leuke gedicht, dankjewel
Nee… Sorry! ik had Kringel ( Had ze al geraden)
mag ik dan nog foto’s posten van het pakketje dat ik zelf heb gemaakt?
Shitttttt. Ik weet het echt niet. Heeft mijn santa dan een extra hint?
Nee, ik ben het niet!
Wat was je eerste hint? Je mag ook pb sturen
Ik vond het pakket echt mega leuk!! Bedankt!
Dit bericht had ik kunnen schrijven… sorry lieve Santa! Mag ik nog 1 hint, dan gaan mijn lieve baby nichtje en ik proberen nog eens te raden.
Aaaaaaahh
Hahaha jaa! Sorry voor de weinige hints hoor! Ik dacht ik doe er een Groen Takje bij en je weet het binnen drie seconden haha