Fototopic Secret Santa

Blij dat je het zo leuk vond!! :blush: Ah ja die kaart was een feest om te maken haha. Ben benieuwd naar je creaties met ecoline en het aquarel papier, deel je het een keer op het forum?

1 like

Je krijgt sprookjesachtige groeten van je Santa!

1 like

Ik vroeg me af of er leden zijn die mee zouden willen doen aan een Secret Bunny. Ben benieuwd

• Ja
  • Misschien
  • Nee
  • Nee, maar wel (weer) met de Secret Santa

0 stemmers

Ik kwam er ondanks de hints van mijn santa maar niet uit wie het nou was, dus kreeg ik een quiz en eerst had ik teveel fouten, maar de tweede keer had ik voldoende goede antwoorden en kwam ik erachter dat @anon18202522 mijn Santa was. Ik vond het echt een super leuk pakketje, heel lief en leuke cadeautjes, dankjewel! <3

11 likes

Stille volger hier, maar ik vind de typefout hierbij wel erg grappig. ‘Secreet’ :joy: Ook als het geen typefout is vind ik hem leuk.

6 likes

Hihi ohh dan moet het @anon94840299 wel zijn toch?

1 like

Wie is nou mijn Santaaaaaa

Ahh cool! Gelukkig nieuwjaar en bedankt voor je leuke cadeautjes! Ik heb alles in gebruik, en ben in het boek vanmiddag begonnen! Super lief, en ook heel leuk om te zien dat je mijn posts gelezen had onderaan het gedicht!
Sorry dat ik vergeten was foto’s te maken en dat ik er zo lang over deed om te raden.

Wat was je hint?

Ik heb geen idee…

Lieve @anon98052296,
Ten eerste een gelukkig nieuwjaar,
Hopelijk is het gokken snel voor je klaar

Ik las je frustratie over je spionage
Tip: alle hints vind je in mijn ss-collage!

Verder hintte ik op mijn username
Dus hopelijk is mijn dichte profiel geen probleem!

In mijn laatste gedicht probeerde ik ook op het einde te rijmen,
Eigenlijk zijj er heel weinig geheimen!

Liefs, je secret santa

2 likes

Jaa leuk! Haha, ik heb ooit met Filipijnse vrienden dit gevierd en ik vond het idee + naam daarvoor zo schattig dat ik dat dus blijkbaar heb onthouden. Het was geen masterplan all along hoor, om dan uiteindelijk hier mee te gaan doen met Secret Santa :wink:

@Jeminae

• hopelijk is het snelweer maart
  • voorlezen is belangrijk zegt deze santa

@Lentex??

1 like

Is het @kringel??

1 like

jaaa !

2 likes

Jaaaaaaaa!!!

2 likes

Ah leuk dat ik het nu eindelijk weet!! Super bedankt voor je pakketje, het was allemaal spot on! Ben helemaal happy!

1 like

Wat is eigenlijk ‘de volgende stap’? Misschien wachten we nog op mensen die het moeten openen/raden (heb ik wellicht overheen gelezen), maar doen we ook met zelf foto’s uploaden en dan stemmen? Of was dat alleen op EGF?

1 like

Aah, ik ben blij dat je het leuk vindt (en het pakje inderdaad op je lag te wachten!)! :blush:

1 like