Jouw Santa geeft aan jouw vraag gehoor. Daarom zeg ik alvast Geen Dank Hoor .
Mijn naam is een verwijzing naar het water. Sinds 2016 kon je me zien in het theater. Iedereen kon toen mijn spannende avontuur volgen. Het werd toen ook tijd om mijn vader op te volgen. Ik had in het eerste gedicht allemaal hints verstopt. Kennelijk was dat plan geflopt. Daarom gaat jouw Santa jou verzoeken om het dikgedrukte stukje tekst op Google op te zoeken.
Nahhhhh, als dit niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer @ScrantonStrangler
Spoiler voor Scranton, dus niet lezen
Heb meteen de soundtrack aangezet
Het is trouwens wel een lammetje. Geitjes hebben hoorns. Maar ik heb besloten dat het een geitje is dat onthoornd is en we zijn heel gelukkig samen
De enige gepaste straf die ik voor mezelf kan bedenken is vaker naar een geitenboerderij gaan.
Geen nood. Later als ik groot ben open ik een kinderboerderij met geitjes, eendjes, kippen en varkens en mag je zo vaak komen als je wilt!
Ah dan is het @Vaiana! Had ik toch de film eens helemaal moeten kijken, ik heb er alleen maar stukjes van gezien haha Heel erg bedankt!!
Hoe ver zijn we met raden?
Ik weet nog niet wie de mijne is. Heb ook echt geen idee en ben te lui om alle geraden namen op te schrijven en te kijken wie er nog
overblijven
- Ik weet wie mijn santa is
- Ik weet niet wie mijn santa is
0 stemmers
Ik heb echt geeeeen idee wie mijn santa is! @Nidorina mag ik aan mijn santa vragen of er hints in het gedicht zaten?
Kak ben pas 1 jan pas thuis
“dat maakt zelfs deze Santa nog blij”
Nee, ik ben al geraden!
Zo, ik moest er ook echt even over nadenken, subtiele hint wel
Hierbij nog wat tips over mijn bestaan,
hopelijk heb je hier iets mee aan!
Naast mijn liefde voor katten houd ik van thee,
dit dronk ik zelfs tijdens mijn kerstdiner.
Verder lees ik graag gedichten,
maar zelf heb ik nog niet veel moois kunnen verrichten.
Tot slot houd ik van gouden details in mijn huis,
dankzij mijn Santa heb ik nu nog meer een gouden thuis.
Ik shop graag aan de Coolsingel,
en mijn username op forum feminirum is …
Oh ik wilde net deze persoon gaan raden als mijn Secret Santa! (Als ik deze nou goed geraden heb dan…)
Nu weet ik het niet meer!