Fototopic Secret Santa

Zo blij met je pakketje! Kaas smaakte heerlijk haha

Mijn Santa was of @anon18202522 of @Hufflepunk, maar omdat @Hufflepunk haar profiel gesloten staat kon ik niet zo goed profielen stalken om erachter te komen wie van de twee het was :sweat_smile:

1 like

JAAA!

2 likes

Super bedankt! Vond het pakketje en het gedicht erg leuk. Heb al veel dingen gebruikt, dus alles was zeker goed uitgekozen :blush:

1 like

Afbeeldingsresultaat voor ivo niehe succes

20 likes

Hahahah ja sorry, maar mijn collega’s hadden het laatst over EGF en ik raakte een beetje in paniek.

Ik was het inderdaad! Hoop dat je er blij mee was <3

2 likes

Super fijn om te horen! Ik was onwijs zenuwachtig voor je reactie. Zo spannend om iets te maken voor iemand die je niet kent.

1 like

Super om te horen! Ben benieuwd wat je van de wol gaat maken :blush:

Haha oei je collega’s van de plek waar ik ook heb gewerkt? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja. Voor zover ik meekreeg was dat echt jaren geleden en hadden ze niet door dat er een nieuw forum was maar ik ging ook niet doorvragen want dan verraadde ik mezelf :’)

En aangezien ik wat outfitposts had geplaatst vond ik privé even veiliger. Maar denk dat je safe bent hoor :ninja:

2 likes

Haha oei begrijpelijk! En ik ben er superblij mee, nogmaals heel erg bedankt :heart:

ik lees jouw naam eigenlijk altijd als “lijneweits”, omdat dat in mijn hoofd fijner klinkt. Die tip dat het dan rijmt op fiets zorgde ff voor een error

1 like

Zie het helemaal voor me :exploding_head:

1 like

Ja klopt hihahoe. Vind die hint altijd zo moeilijk, vorige keer had ik zoveel moeite gedaan om mn naam in het pakket te doen en toen werd het niet geraden :disappointed: dus vandaar nu deze makkelijke hint hahaha.

1 like

Klopt helemaal! Ik was echt zenuwachtig over wat je van mijn pakje ging vinden, maar gelukkig vond je het leuke cadeautjes :sweat_smile:

Ik denk dat mijn santa @Kerselaar was? :grimacing:

1 like

Heeft mijn santa nog een hint voor mij? Mijn papa heeft het cadeaupapier al weggedaan dus ik hoop niet dat de hint daar stond :frowning:

Juist :grin:

1 like

Klopt! :grin:

2 likes

Ik weet niet wie mijn Santa is haha Ik ben nu al een paar dagen niet thuis en er zat nog een briefje bij over een hint, maar dat kan ik nu dus niet bekijken… Er stond wat in over dwalen en nog een woord dat verwijst naar rennen of in beweging zijn dus ik dacht eerst aan @ontherun. Het moet dus iemand anders zijn… Dit gaat nog even goed nadenken worden voor me, nog een hint zou welkom zijn :innocent:

Hahaha er was een tijd dat mascha en foef nog veel met jimmyboy omgingen en zijn kledingmerk onepiece promoten. Maacha sprak het alleen steeds vreem uit: dus niet onepiece, maar het klonk eerder als wampie of wompie. Toen heb ik mijn nieuwe en huidige naam daarop gebaseerd.

8 likes