Fototopic Secret Santa

Jaaaaaa!!! :biggrin: @Skadi had me door. En @Hinkje ook trouwens! :slight_smile:

3 likes

Hhahaha super leuke hint! Ik heb daar echt niet opgelet gewoon! Nogmaals dankje voor je pakketje, ben er echt heel blij mee! De thee is super lekker :slight_smile:

1 like

Ben blij dat ie bevalt! Drink hem zelf ook graag. Ik vond de foto van jouw dochtertje met de alpaca zo lief! Echt leuk om te zien. :heart:

Ja, die moest ik toch delen! Ze stopt hm regelmatig in dr mond haha

Als je niet weet dat dit over een baby gaat klinkt dit best wel disturbing hahaha

Hahaha dat is zo :sweat_smile::joy:

1 like

Vanwege het einde van mijn brief

ga ik er vanuit dat mijn Santa @Rockabye was <3 en als ik ernaast zit weet ik het echt niet hahaha

2 likes

You got it!

Saillant detail… de hond heeft inmiddels een sok opgegeten en weer uitgespuugd. Hij heeft hem uit de wasmand gepakt. Ze kunnen in de kookwas!

4 likes

Jippieeeee! Ik was echt heel blij met m’n pakketje! De toilettas en inhoud heb ik zeker al in gebruik genomen en de sokken liggen ook al in de wasmand. Een maskertje heb ik ook al gebruikt! Dank je wel!!!

Hahaha wat kut van je sok

2 likes

Ik vind het zo leuk om dit allemaal te lezen! Zoveel liefde en warmte :heart_eyes: heel erg bedankt @Jeminae @Nidorina en @anon98052296 voor het organiseren!

15 likes

Ja, dankjewel @Jeminae @anon98052296 en @Nidorina. En geen dank @Bertie. Het was echt leuk om te doen, dus ik hoop dat iemand de organisatie van Secret Bunny op zich wil nemen. :star_struck:

Zo, op 1 januari beginnen we met de inschrijvingen voor Secret Bunny toch? :rabbit2:

9 likes

Ik vond het echt ZO spannend om in de “organisatie” te zitten, was echt bang dat ik iets fout zou doen. Gelukkig is alles goed gegaan.

Ik weet alleen nog niet wie mijn Santa is :thinking:

10 likes

Jaaaa zo zo leuk! Vind dat je het mega leuk en lief hebt gedaan. En ja, dat was een hele enthousiaste gil vanaf de bank haha!

1 like

Ben jij mijn santa? :smile:

Jaaaa! Sorry dat ik vergeten was een hint te geven :stuck_out_tongue:

Het organiseren lijkt mij ook echt heel leuk! :blush: jullie hebben het super goed en leuk gedaan!

Zet je wekker maar alvast voor 1 januari dan

1 like

@Vaiana
Hoi Vaiana!
Hierbij een hint:
De naam van jou santa rijmt op fiets

Kan mijn santa misschien ook nog een hint geven? :laughing:

Aaah @lijnewiets ?

1 like