Jaaaaaaaa!
Ik zat echt steeds te denken aan axolotls (dacht eerst dus ook dat het @Beautician was, die niet eens meedoet ) of octopussen of dolfijnen ofzo. Maar otters zijn natuurlijk ook waterdieren!
Heel erg bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt dolgelukkig mee. En mijn oma vroeg dinsdag al of het kettinkje echt goud was.
Omg ja ik hou ook zeker van axolotls hahaha. Maar de hint ging naar mn avatar en als je had opgelet op de krant waarmee ik je pakketje had ingepakt had je gezien dat het de Ajax Life krant was haha, maar kan me voorstellen dat je die link totaaaaal niet hebt gelegd. Ben heel blij dat je er dolgelukkig mee bent, vond het heel leuk (en spannend) om te doen!
Ik zat inderdaad wel te zoeken naar Amsterdammers/Ajax supporters. Maar had daar toen ik net op door ging speuren niet echt meer aan gedacht. Kwam gewoon bij jouw naam en zag toen je otter ineens! Die mensen van het winkeltje naast mijn huis dachten vast dat het een voetbalpakket was ofzo.
Ik ga een gokje doen, @Ohappyday? Ik las net je berichtje dat je een hint op de kaart had gezet en ik heb er echt compleet overheen gelezen denk ik
Naar aanleiding van de hint die ik vandaag heb ontvangen heb ik het show je laatste aankopen-topic doorgescrold op zoek naar glittersokken. Eerste die ik tegenkwam was @Pierlala maar toen zag ik dat zij niet eens mee doet, dus nu denk ik @JanHagel? Grote gok hoor hahaha.
Ohja, ik ben met mijn domme kop vergeten een hint toe te voegen. Dus als je je santa nog zoekt, kijk eens in het oma-topic, ik heb een keertje geoefend met iets soortgelijks voordat ik een van je cadeautjes heb gemaakt
Haha als je niet weet dat het een hint was, zou ik er ook overheen gelezen hebben ;)! Maar het was ik inderdaad :D!
Super bedankt voor alle lieve cadeautjes!! Ik ben as we speak bezig met de nek van Lonzo de Llama te haken
Jaaa leuk! Ben zo blij dat je er blij mee bent!
@Alpacamybags ben jij mijn santa?
Als jij het niet bent dan weet ik het niet . Heb de namen en collages meerdere keren bekeken haha
Haha ik dacht dus dat al mijn hints overdreven makkelijk waren Maar eentje is met mobiel gebruik niet echt te zien denk ik.
Omg ben jij mijn Santa?
Dat moet gewoon wel hahaha
Hahahaha yaayy! Bedankt voor je geweldige pakket <3 (Ben net weer thee van je aan het drinken). We moeten echt even pb’en over je Google-Maps-hint, ben zo benieuwd hoe het daarmee zit!
Nee ik ben al ontmaskerd sorry
Hè jammer! Ik voel me zo dom dat ik het niet begrijp
Ik heb wel een ideetje wie jouw Santa is (vind het leuk om mee te denken, haha). Het is wel een beetje vergezocht maar ik zal je een PB sturen