Klopt als een bus! Kom inderdaad zelf ook uit het noorden/friesland.
@Vaiana ik was het niet!
Ik denk te weten dat mijn santa @Acculader was Toen ik de A zag ging ik alle forum namen af en eerst dacht ik op een of andere reden dat het @Alpacamybags was, maar toen las ik nog eens ‘opladen voor het nieuwe jaar’ en het kleine tekeningetje achterin en toen kwam het AHA moment
Jaa! Je hebt niet willekeurige posts zitten liken!
@GirlLikeThis superleuk pakketje! Ik heb samen met mijn huisgenoot een soort unboxing gedaan. Laf die trui, als ik ooit een les geef over de ruimte doe ik m aan. En ook gewoon als chill trui thuis, want ik hou van zakken in truien.
Yay Super bedankt voor je pakketje, ik vond het echt geniaal!
Oh ik doe toch nog een beetje mee dus hahah. Leuk dat ik in een hint sta. Ik ben nu ook benieuwd naar deze. Heb geen idee. Ik ga deze ook even mee bedenken.
(@Ohappyday Ik ben op mijn vermoede voor jouw secretsanta gekomen door het collage topic. Misschien heb je daar iets aan, misschien ook niet en misschien zit ik ook helemaal fout natuurlijk!! Succes straks weer)
Ik ben het niet
haha lol, ik dus wel!
@GroenTakje zo leuk je reactie!! mijn vriend had het pakketje afgegeven en hij stapte de auto in en zei : ohhhhh volgens mij hoorde ik iemand heel enthousiast gillen haha. het was zo leuk om te doen!
Ik heb ook geen flauw idee! Heb denk ik de hint gemist, want alleen het laatste stukje gedicht leek me een hint, maar… daar ben ik denk ik te dom voor
Hahahaha mijn spionage skills zijn nog niet zo goed.
Santa, kan je nog een hint sturen?
Zo leuk al dit raden. Ik weet het echt niet wie mijn santa was
It was me! Ik wilde het niet te lastig maken want ik post niet suuuuuper veel en ben daarom niet zo herkenbaar. Ik werd heel blij van je uitpak berichtje en goed te horen dat alles van pas komt en je smaak is
Fijn om te horen! Twijfelde wat over de trui, maar ben blij dat je hem leuk vindt! Yes!
Ik ben echt super blij met alles! Zo is de lama is inmiddels als verorberd, de sokken zijn al meerdere malen gedragen en de mok is awesome! Ik ben zo blij met alles en het was zo mooi ingepakt! Thanks! Echt top!
Ik ben nog steeds heel blij met de cadeaus, sokken zijn gedragen, thee en het notitieboekje worden gebruikt, en de stabilo’s gebruik ik voornamelijk in mijn agenda. Het zijn echt kleuren die mij me passen. De mok is wel mijn grote (letterlijk) favoriet. Hij is zo fijn en groot in gebruik, en het voelt echt alsof ik een soepkom vast heb
Hahaha ja. En hij wist niet dat dit een secret swap was, dus zei er ook nog bij “Is van mijn naam!!”
Overigens was het de bedoeling dat ie gewoon per post ging!
Mijn santa was @Tobvit (toch?)!
Ik glim helemaal! Zo zo zo enorm bedankt voor je aandacht en moeite! Ik besluit dat het een geitje is, want ik heb tegen iedereen van wie ik geen geitje heb gekregen voor kerst of mijn verjaardag gezegd dat ik van mijn secret santa wel een geitje heb gekregen. Maar omg dat die uit de 3d printer komt is wel extra speciaal! Echt geweldig, dankjewel! Wat ben je een heerlijk mens <3
Yes! Ik vloog even snel langs
———-
En mijn santa is @Unquestionable !!!
De letters vormden questionable vanwege het eerste verloren gedicht maar gelukkig genoeg hints over!
Volgende week ga ik met mijn dochter nog even de kaart verbrassen.
En nog steeds zo blij met de vlinder