Yesss klopt! Haha ik dacht wel dat die hint heel erg duidelijk was Fijn dat je hem terug goed hebt gekregen! Wat vind je van de geur?
Mijn santa was @tuula! Die was vergeten dat ik haar vriend (de kerstman) ook ken, dus het was snel duidelijk
Yesss klopt! Haha ik dacht wel dat die hint heel erg duidelijk was Fijn dat je hem terug goed hebt gekregen! Wat vind je van de geur?
Mijn santa was @tuula! Die was vergeten dat ik haar vriend (de kerstman) ook ken, dus het was snel duidelijk
Ik heb echt GEEN flauw idee wie mij santa is!
ik denk dat mijn santa @GirlLikeThis is. Ze zei in haar gedicht iets over een mooie vrouw, en zij heeft Doutzen Kroes als avatar. En in het gedichtje over het verzenden van het pakket stond iets over de noordenwind, en Doutzen is Fries, dus jij misschien ook, of iig uit het noorden.
Oooh, geniale hint!! Het heeft zowel met de avatar als de forumnaam van je Santa te maken!
Oh man ben super slecht met hints blijkbaar haha! Maar ben mega blij met alles, je hebt echt een top pakketje voor me gemaakt! de kommen gebruiken we bijna elke dag en na de feestdagen gaan we je recept proberen!
Nu voel ik me helemaal een sukkel hahaha. Ik ga zo weer nadenken!
Ohhh, ik weet het ook echt niet! Mijn hint was dat haar favoriete artiest afgelopen jaar met haar man in NL heeft opgetreden. Ik dacht toen aan Beyonce, maar volgens mij doet niemand mee met een referentie naar Beyonce in de forumnaam. Bij de collages zag ik volgens mij meerdere forummers die Beyonce leuk vinden. En als het niet op Beyonce sloeg heb ik helemaal geen idee. ik ga nog even speurneuzen!
Ik doe niet mee maar vind dat raden echt leuk! Ben al de hele tijd mee aan het FBI’en en hints aan het uitpluizen. Nu ben ik ook benieuwd of ik die van @Ohappyday goed heb want hebt een vermoede😂.
Ik ben aan het twijfelen tussen @Roguee en @Anna88, misschien moet ik wachten totdat één van hen door een ander geraden wordt.
Ik was het niet
Oh, ik kreeg trouwens dit als hints, misschien dat iemand hier een idee heeft?
"Ik ben niet zo getalenteerd als rozecoupeschaar en heb op FF wel eens iets gepost over een kappersdrama met mijn haar. Verder heb ik geen 15 aliassen maar heb ik wel meerdere persoonlijkheden. Ik was vroeger heel gemeen maar heb mijn leven gebeterd. "
Whaa oke, ik denk dat @ontherun mij had! En ik kom er nu achter dat je naam dus wel gerelateerd is aan Beyonce. Klopt het!? Ik ben zo benieuwd!
Nee sorry!!
Hij ruikt echt heel fijn, naar frisgewassen lakens, een van m’n favoriete geuren. Hij knettert ook nog altijd heel goed, ben er heel blij mee
Yes!! Klopt
Aah super leuk! Ik vond je pakketje echt zo tof. Ook echt leuk dat je dat houten dingetje goud hebt gemaakt. Het staat megaleuk in mijn kamer en eigenlijk gebruik ik alles van wat je gestuurd hebt, bedenk ik me nu. Heel erg bedankt
Super leuk om te horen! Was ook erg leuk om alles bij elkaar te zoeken en in te pakken!!
Ik denk dat mijn secret santa @Puntzak is. Er zat een leuke brief bij waar een aantal letters gemarkeerd waren. Die letters vormen volgens mij deze naam.
ik weet het! Na heel makkelijk googlen @ScrantonStrangler
Nogmaals dankjewel voor je pakketje en je hele lieve kaartje <3