Haha yesss, was ik te duidelijk met mijn hints? :-p
Ik twijfelde tussen een paar tot ik jouw eigen collage ging bekijken haha. Super bedankt voor je leuke pakketje <3
Ik vond het heel leuk om samen te stellen! En mocht je interesse hebben in dat van de folder, pb mij dan even, dan kan ik wel iets leuks voor jullie regelen
De hint die ik kreeg was trouwens “mijn forumnaam bestaat uit cijfers in plaats van letters”. Daarvan ken ik er maar een die meedeed, namelijk @360.
haha jaa. Nogmaals bedankt, was en ben nog steeds erg blij met mijn pakketje. Bedankt voor alle moeite die je erin hebt gestopt!
Ik heb trouwens geen idee wie mijn santa is. Ondanks de hints die ik heb gekregen… dus santa, zou ik alsjeblieeeeft nog een hint mogen?
Ja wij waren het inderdaad
Jaaaaaa ik was het! Hoop dat je het pakje leuk vond
Nou, echt wel en de timing was onbewust heel erg perfect. De zorg straalde er van alle kanten af. Heel erg dankjewel.
volgens mij was mijn santa @Who, de kaars die ik kreeg is te koop in haar webshop en op het kaartje stond dat dat de grootste hint naar haar identiteit was
(ik heb de kaars trouwens nog kunnen maken, door een laagje te laten smelten en weer op te laten stijven zijn de meeste barstjes eruit gegaan)
Nope ik was het niet!
Voor mijn lootje: er stond een hint op de kaart. In het Nederlands heeft het heeel veel te maken met mijn forum naam!
Oeh ja dit zou de hint wel verklaren
(ik doe niet eens mee dit jaar, maar ik raad in gedachten mee dus ik zal verder niks meer zeggen haha)
Haha shit. Ik had ook geen sluitend bewijs maar 1 hint leek zo duidelijk op jou te slaan…
Ik heb oprecht geen idee wie mijn santa is. Misschien heb ik de hint over het hoofd gezien?
Maar wilde gok … ik denk dat @Flexican mijn secret santa is .
Hahahaha jaaaa! Omg ik dacht dat ik zoooo duidelijk was! Er stonden echt 5 hints in ofzo! haha.
Beetje hulp van @Indolence
It wasnt me! Hahah
Haha ik zie het