Fototopic Secret Santa

Ik heb ook geen idee. We zijn ook met zoveel he.

Weet alleen dat die van mij in Den Haag woont :joy:

1 like

Die van mij is fluffy dus ik heb een vermoeden :smile:

1 like

Haha ik ook (bij jouwe). Bij mijn eigen heb ik ook een vermoeden maar er zijn wat dingen die het tegenspreken dus ik vind het lastig.

Bij mijn pakketje zat geloof ik ook geen hint… :thinking: heb ook nog steeds geen idee

Mogen we nou wel of niet raden, haha

2 likes

Die van mij zou hetzelfde heten als ik als ze een jongen was (love Joost) maar dat hebben twee deelnemers haha.

En mijn hint als Santa hebben heel veel van jullie ook toegepast als versiering. Maar het slaat alleen op mij!!! Thanks guys haha

5 likes

Ja ik wacht ook op een officieel startschot?
@Nidorina @Jeminae @anon98052296 ?

We zijn in overleg. Jullie horen alles vanzelf.

2 likes

Ik denk dat mijn Secret Santa @Twijfelaar is!

1 like

Yeeeey!

Oke ik bijt het spits af!
Ik denk dat mijn SweetySanta-075 onze enige echte @Skadi is :blush:
Ps. Die koffie! Zoooooo lekker! En niet meer te koop :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Edit: o ik beet niet het spits af want Bertie was me voor, haha.

2 likes

Ik denk dat de mijne @Noomie zou kunnen zijn. Eventueel. Haha.

Ik denk dat mijn Santa @SpeedOfSound is!

1 like

Ik dacht voordat ik mijn pakketje had, dat @Cozycute mijn Santa zou zijn. Komt door dit bericht. Ja, ik ben een stalker.

Maar ik denk niet dat dat klopt

1 like

Ik denk dat @Alpacamybags mijn Santa was!

1 like

Ik dacht dat @Andreya mijn Santa was (gezien de woonplaats) maar na wat speurwerk denk ik dat toch niet meer. Maar kom er nog niet echt uit wie het dan wel was!

3 likes

Woo! Wat gaf het weg? :crazy_face:

Ik kan nu trouwens ook eindelijk tegen je zeggen dat ik helemaal vergeten ben er iets aan informatie bij te doen m.b.t. de cadeaus. Gemiste kans, want die geit heeft me toch anekdotes opgeleverd! Daar had ik zeker een boekje mee kunnen vullen voor je. De geit is namelijk speciaal voor je gemaakt met een 3D-printer. Mijn collega’s vroegen zich massaal af waarvoor ik bezig was, dus iedereen wist dat ik meedeed aan een secret santa met veel leuke gesprekken als gevolg. Maar de klapper was wel toen het geitje onderwerp van discussie werd midden in mijn lokaal, want ‘het zou geen geit zijn, maar een lammetje’ (inclusief allemaal beargumentatie waarom). Nou, ik laat de keuze aan jou over. Je kan hem ook nog een kleurtje geven trouwens met spuitverf, dus als je hem roze wilt maken… Be my guest. :crazy_face:

De rest van de cadeaus

Het begon met het potje met de vetplantdeksel, deze komt bij Sostrene Grene vandaan. Als het goed is heb je die winkel niet in de buurt, dus ik vond het leuk om daar iets voor je uit te zoeken.

Daarna vond ik Taylors thee bij Holland & Barrett. Lekker Brits en een mooie verpakking (vind ik), een echte theeliefhebber moet je zoiets gunnen. Wie weet kun je nog iets met de verpakking als de losse thee op is.

Het plantje dat ik je heb gegeven is mijn persoonlijke favoriet. Hij laat je namelijk heel duidelijk weten of hij (on)gelukkig is. Als de bladeren een beetje dor eruit zien, gewoon wat water geven. Een uur later staat-ie er weer gelukkig bij! Het was wel lastig om hem af te staan want voor het verzenden van het pakket heb ik er even voor hem moeten zorgen en zijn tweelingbroer doet het minder goed. Zowel het plantje als het geurzakje heb ik gehaald bij Dille & Kamille.

De boeken komen vanuit mijn eigen donatieboekenkast op werk. Ik heb Harry Potter en De Grijze Jager gevonden bij de kringloop, dus die gingen erin, en toen heb ik een fictie en een non-fictie boek voor jou uitgekozen. Smaak in boeken is heel persoonlijk, dus ik hou er sterk rekening mee dat het misschien niet aan jou is besteed, maar ik hoop dat het je toch enigszins kan bekoren.

Speciaal voor jou heb ik trouwens roze inpakpapier in huis gehaald, ik hoop dat het ROZE GENOEG WAS VOOR JE.

:goat::goat::goat::goat:

16 likes

Ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen met speuren eigenlijk… De vorige keer wist ik het door de woonplaats en heb ik de foto’s die mijn santa had gemaakt van mijn pakket vergeleken met de foto die zij van haar cadeaus had gemaakt. En toen wist ik het. Ik had nu op zich wel een duidelijke hint (als ik een post vind waarin dit gezegd wordt weet ik het), maar ik weet niet waar ik die post zou moeten vinden. :joy:

Yes, ik was het! Ben heel blij dat je tevreden bent met je cadeautjes :partying_face: En gelukkig was de koffie goed, jammer dat het een Limited Edition was inderdaad.

Mijn Secret Santa was volgens mij @Jeminae en haar kleine kerstelfje :christmas_tree::two_hearts:

1 like

Was denk ik wel heel duidelijk toch :joy: ik zat echt te stralen toen ik je bericht las.

Ik denk dat @Madam-Mikmak mijn Santa was, door de bezem in mijn brief.

3 likes