Fototopic Secret Santa

Kwantum of Leenbakker, als je die edelsteenachtige bedoelt

En wat was de gedachtegang? Ik ben nu wel benieuwd, haha :grin:

Ik wilde even laten weten dat mijn pakketje afgelopen week is aangekomen, maar ik kan het dinsdagavond pas open maken!

5 likes

Yes die bedoel ik, kon er even niet opkomen. Dankje!

Ik heb mijn pakketje ook binnen (geleverd door de kerstman) en ik maak hem morgen open! :grin: spannend!

1 like

@Nidorina ben nu zo benieuwd waar je woont als ik de eerste 2 cijfers van je postcode lees :grimacing:

Ik ook! Heeel dichtbij mijn geboorteplaats denk ik haha

Als iedereen die ongeveer die postcode cijfers heeft dan ook ff reageert, kan ik misschien m’n santa achterhalen. Want ik heb echt 0,0 idee

1 like

Mijn pakket werd gisteren persoonlijk aan de deur geleverd (door een kerstMAN :scream: en ik was lekker in mijn schoonmaakoutfit) en ik heb me kunnen bedwingen tot zonet om hem open te maken :grin:

Zo kwam het pakket binnen

En dit zat er allemaal in! Super leuk en spannend

Aan het kaartje kon ik al snel afleiden wie mijn santa was, maar dat had ik natuurlijk al door vanwege die kerstman aan mijn deur Haha!

En dit zat er allemaal in de doos:
Een supermooi cocktailglas
Herbruikbare rietjes
Candy canes
Chocolaatjes
Een supermooie kaart! Die gaat in een lijstje
Een velvet kussenhoes in donkergroen

Ik ben er heeeeel erg blij mee! Dus super bedankt santa! Het is er aal te zien dat je me al jaren kent :wink::grin: fijne feesten!

28 likes

Derde post maar ik kwam vandaag(!!) pas achter de deksel van m’n pakket!! Hahahah zo leuk. Santa je bent nu officieel m’n favo forummer​:ok_woman:t3::ok_woman:t3:

50 likes

wat is het stil hier. hopelijk heeft iedereen nu met kerst een leuk pakketje! :christmas_tree:

@mijn santa: kijk ze shinen :tipping_hand_woman:t3:

24 likes

Ik ben eindelijk bij m’n schoonouders en heb dus het pakketje kunnen openen. Zo leuk!

Ik had mijn santa gevraagd om t pakket ‘discreet’ te verzenden omdat het naar mn schoonouders ging haha

Ik moest lachen om de kaart, omdat er een kort gedichtje in stond dat rijmen niet santa’s sterkste kant is - precies hetzelfde wat ik naar mijn lootje had geschreven haha. En hints zodat ik mijn santa kon ontmaskeren (had ik ook gedaan! :p), maar de naam van m’n santa stond op het pakket dus met mn FBI skills had ik je al snel gevonden :stuck_out_tongue:

Zoveel pakjes!

Ik had een best vage/niet concrete collage dus vind het knap dat je zoveel leuke dingetjes hebt gevonden! De kerstbal past bv perfect bij een soortgelijke bal die ik heb, de kaarsen zijn heel mooi groenig (kleur komt niet over op foto, maar past perfect in mn kamer), voor het standaard heb ik een leuk plantje dat erop past, de sokken heb ik meteen aangedaan en chocola is altijd goed! Echt heel erg bedankt Santa!!

29 likes

Er is nog 1 pakketje onderweg. Dus nog even geduld, we zijn bijna rond!

9 likes

Sorry dat je hem niet nog voor kerst hebt gekregen! Hij is onderweg (al een tijdje).

(niet zo secret Santa, hih)

2 likes

Ik weet echt niet wie mij had. Sawry

Ik dacht bij mijn hint in eerste instantie dat ik wist wie het was. Maar toen ging ik de deelnemerslijst checken en toen bleek die forummer niet eens mee te doen. :see_no_evil:

13 likes

Ik heb mijn onderzoek allang stop gezet :joy:

Heb geen idee wie mij had

1 like

Tijd voor een hint!

Je santa is onlosmakelijk verbonden met een EGF herinnering waar ze zelf niet eens bij betrokken was. Gelukkig heeft doei de screenshots nog!

3 likes

De hints van mijn Santa waren duidelijk, dus na een korte zoektocht heb ik wel een idee.

Ik dacht ook dat ik het wist maar ik weet het niet en nu voel ik me dom omdat ik de hint niet snap :roll_eyes: