Forumergernissen

wow meta

9 likes

Zo ja hier heb ik een hekel aan. Zo van ik heb iets gepost. Maar ik laat nog wel -weg- staan zodat mensen me kunnen vragen “Wat stond hier”.
Dan voel ik me speciaal.

12 likes

Dat is het moment dat ik jou dm wat er stond

Jij weet dat altijd op een of andere manier

19 likes

Ja tip nooit " Ik haal dit zo weg " er bij zetten.
Ik ben speedy “mijn achternaam”

10 likes

Speedy Pépé!!!

4 likes

Speedy -weg-

16 likes

Haha shit ik dacht dat ik de enige was die dan in @Soy.peor haar DM slide. :raised_hand: :raised_back_of_hand:

4 likes

Nope. Kwart forum zit in mn dm van “Kijk soy diiadh”
Ik : oohjaa interessant , doorsturen.

5 likes

Hahahah jij bent de dm baas van t forum

1 like

Ik moet steeds aan dat ‘power posten’ terugdenken en kan dan alleen maar aan zo’n soort gif denken:

(Sorry als het een forumergernis van je is als mensen dingen hier posten die geen forumergernis zijn en je je helemaal had verheugd op een ergernis)

46 likes

Op een oud forum (niet EGF) waar ik zat is dat een redelijk normaal woord voor meerdere posts achter elkaar heel snel zonder weinig inhoud. (Wat principe power posting moet zijn)

Wat is dan de andere (gangbare) betekenis?
De definitie die jij geeft, lijkt me het meest logisch

Geen idee, ik ken alleen power posting. maar dat schijnt gek te zijn heb ik het idee?

Hahaha door jouw gif moet ik denken aan deze gif en zie ik het zo voor me:

afbeelding

11 likes

Ahja achteraf gezien maakte de context het ook wel duidelijk. Een andere associatie die ik erbij krijg is die van een vrouw die in een power suit zit te forummen. Met van die hele grote schoudervullingen.

Meer on-topic: ik vind het ook jammer wanneer mensen dingen in wjekw zetten als er over dat onderwerp een topic bestaat. Vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van ieders wederwaardigheden maar dat topic is zó groot dat ik het vaak echt moeilijk bij te houden vind.

12 likes

Eetbiechten. :weary: Tenzij je je collega’s hele taart stiekem hebt opgegeten of andermans snotjes eet, überhaupt niet omg-waardig!

19 likes

Ik wil die spatie bij het bier topic weg. :sweat_smile:

5 likes

Heb je er een forum ergernis aan?

9 likes

Dat laatste herken ik wel, soms wil je ook wel eens gewoon ‘iets zeggen’. En soms is dat niet helemaal correct of niet feministisch of kort door de bocht, maar soms is dat ook gewoon heel chill. En natuurlijk mag iedereen daarop reageren met wat hij wil, maar je moet zo vaak wel héél goed nadenken over wat je zegt.

16 likes

Ja of niet allesomvattend. Iemand zegt: A. De ander: oh dus je bent tegen B!
Merk wel dat ik het lastig vind want is gewoon een makkelijke en logische vorm van reageren

2 likes