Hier ben ik het helemaal mee eens, haha. Ik ben zelf enorm slecht in discussies en mezelf verwoorden dus ik merk dat ik mezelf hier nooit ergens in meng. Wat ik soms jammer vind! De discussies hier zijn soms best interessant. Heb ook het idee dat personen dan zo zuur reageren omdat ze dat in het “echt” niet zo snel doen oid.
Ik heb het tomatenverhaal gemist
Dat ik soms toch berichten zie van een geblokkeerd lid, ik heb dan niet op dat knopje geklikt over verborgen bericht weergeven.
Het was een 13 in een dozijn r/Thathappened verhaal. Over iemand die een tomaat naar een ander gooide in de supermarkt. Iedereen klapte, Albert Einstein was erbij. Je hebt niks gemist.
Als jij en @Zemraluani toen niet vroegen van was obama erbij was het niet zon spectaculair geworden want iedereen trapte er leuk in.
Al die mooie sterke verhalen zijn mijn ergernis. Dat je iets leuker maakt oke maar die hele verzonnen verhalen pff
Ik heb ook die stomme blauwe stip, al maanden. De laatste chat blijft als ongelezen bij mij staan. Irritant.
Je kunt de chat uitschakelen, via voorkeuren, interface en dan Deactiveer Babble volledig.
@Mexi
Bij mij blijft deze helaas ook nog staan
Even opnieuw het forum openen!
Yesss eindelijk! Thnx!
Dat als je een dingetje verkeerd zegt je het hele forum over je heen krijgt en iedereen meteen de kans grijpt om te vertellen hoe kut je wel niet bent.
En dan gaat dat dan pagina’s lang door.
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt of dat je een voorbeeld hebt?.
Er is laatst wel iemand persoonlijk aangevallen in een discussie. Maar verder zie ik niet in discussies dat mensen discusseren om de ander te vertellen hoe kut die gene wel niet is.
We hebben geen pagina’s
Dan moet je maar niet zo kut zijn, probleem opgelost
Dat ik merk dat het sommige een beetje gaat om het rellen. Zovan jeej leuk er is een discussie laat ik ook maar even zeggen hoe kut diegene is.
Als er wat verkeerds gezegt wordt dan mag daar best op gewezen worden, maar hou het dan daarbij.
Nee dat snap ik, het valt me alleen gewoon op dat mensen dan het hele forum over zich heen krijgen.
En dat er dan een hoop onaardige dingen gezegt worden.
En dat iedereen dan even zijn mening erover wilt geven.
En het is een voorbeeld van " even zeggen hoe kut diegene is" zovan ik wil ook even wat zeggen over wat diegene zei of bedoelde en doe dit dan niet zo aardig.
Doet me een beetje denken aan back in the days op EGF.
Hallo hoezo blijven mensen vragen over haar/shampoo-dingen posten in het beautytopic
Je kunt mensen ook doorverwijzen naar het goede topic i.p.v. hier te klagen. Kost je net zoveel tijd
Sinds kort staat niet meer altijd onder een post een link waarmee je meteen kunt zien wat alle reacties op die post zijn. Nu kost het me natuurlijk super veel moeite om te achterhalen welke post een reactie is op welke post.