Neem je mijn allergie wel serieus? Anders kan ik nooit komen vretten.
1 gebruiker die iedere keer een nieuw antwoord plaatst achter elkaar binnen een paar minuten.
@Maestoso geen idee maar als je bijv op drie mensen reageert achter elkaar, waarom doe je dat niet in 1 post?
Zou dat niet eerder luiigheid/gemakzucht zijn dan echt heel bewust zoveel mogelijk berichten posten?
Mee eens maar dit antwoord in een edit op een vraag die daaronder pas gesteld wordt is weer het andere uiterste en best verwarrend haha. Durf je ruimte in te nemen
Ja ik ben er wel eens schuldig aan, maar vaak ben ik dan zo enthousiast op mensen aan het reageren dat ik het niet door heb dat ik 2x achter elkaar post, gebeurt vaker op een topic dat wat drukker is (bijv. stel je persoonlijke vraag) dan op een topic dat niet echt druk is.
Tuurlijk, maar inhoudelijk op iets in gaan is iets anders dan drie keer een post maken om telkens op 1 persoon te reageren.
Als er weer een persco aankomt zijn er ook altijd weer mensen in het Coronatopic die hopen dat er forummers tussenzitten met voorspellende gaven of dat Mark Rutte hier mss meepost, en of die dan alvast kan zeggen of de nog niet vertelde maatregelen op hun specifieke situatie van invloed zijn?
Ik wilde er net een poll ingooien wanneer mensen hun testuitslag kregen
Dat zou pas echt een forumergernis zijn
Kon ik hem irl maar op negeer zetten…
Ik hoop niet dat Royke nog meeleest
Dit snap ik nooit. Dan moet je eerst de rest lezen en dan weer terug en dan oh het was een reactie op een vraag die 10 posts later werd gesteld.
Op wie doel je?
Ik zal dit vast wel eens doen ja
Bedoel je slowchatten? Op girlscene is dat verboden.
Nou het was niet makkelijk maar de helft is gelukt.
Ik moet mn verlopen kaart nog koppelen aan mijn ov chipkaart account en dan kan ik een nieuwe aanvragen. Maar de ns gaat die kosten vergoeden omdat zij me geen verzoek om een pasfoto te uploaden hebben gestuurd.
De jongen van de ns was wel een beetje in de war omdat mn kaart al sinds oktober verlopen is en ik ook geen reizen binnenkort te maken hebben (hij wou me al kortingcodes enzo geven maar niet nodig) 🥲
Ik weet wel waarom ik dit uitstelde want wat een gedoe
Dat mag hier in principe ook niet. Maar we zijn niet ieder moment van de dag online dus dat is niet altijd te voorkomen.
Je laatste ergernis begrijp ik goed, maar is het eerste wat je schrijft niet precies waar wjekw voor bedoeld is? Zoals de titel al zegt is dat topic er puur en alleen voor dat je iets kwijt wilt, en niet per definitie dat je input terug wilt. Of gaat jouw ergernis dan over dagboekposts alleen in andere topics? Of heb ik al die jaren het doel van wjekw verkeerd begrepen
Ik denk dat er onderscheid gemaakt kan worden tussen wat je even kwijt wilt 1: “Heel erg blij, want ik heb na 4 jaar oefenen eindelijk mijn veterstrikdiploma gehaald!”
en wat je even kwijt wilt 2: “Mega vroeg wakker geworden vandaag, maar daardoor gelukkig wel nog even kunnen oefenen met veters strikken. Heb vanmiddag om 14:00 mijn tentamen, al de 1400e keer dat ik ‘m moet herkansen. Hopelijk haal ik ‘m, dan kan ik eindelijk mijn klittenbandsandalen de deur uit doen. Misschien zet ik ze wel op Marktplaats, al heb ik daar niet zo’n chille ervaring mee. In ieder geval nu eerst even lekker ontbijten met havermout, en vanmiddag pannenkoeken lunchen voor extra geluk! Heb trouwens ook over dolfijnen gedroomd, net als gisteren! En de buurman deed om 06.00 het rolluik omhoog.”
By the way nog even mijn eigen forumergernis: mensen die hun post niet verwijderen maar editen met het woordje “weg”. Verwijderen was minder werk geweest!
Ja plus dat de sommige posts in wjekw meer een gesprekstarter zijn dan de andere. Een post is veel ‘leuker’ als andere forummers erop kunnen inhaken/hun ervaringen kunnen delen dan de zoveelste braindump.
Wat is er dan ‘‘mis’’ mee als iemand het schrijft zoals jouw tweede voorbeeld @vitaminwater? Ja het zijn meer woorden en kost iets meer scrolltijd, maar kan me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen zich daaraan gaan zitten ergeren.
Dit topic is een beetje een forumergernis van mij denk ik, vind het altijd een beetje flauw ofzo, alsof er een goede en foute manier is om te forum(m?)en.