Forumergernissen

Ik vind Clubhouse hartstikke kut. Zo’n schoolpleinvibe en populair gedrag. Heb gister in een virtueel café mensen afgeluisterd en het heeft instant mijn wens om uit te gaan weer de kop ingedrukt.

19 likes

Nu wordt er alsnog soort van reclame voor gemaakt haha

En ik zoek nog steeds een uitnodiging :sweat_smile::laughing:

2 likes

Nou als het echt zo populair is kun je een uitnodiging verwachten in 3…2…1…

2 likes

Is het niet populair geworden omdat Elon Musk erover heeft getweet?

Een tijdje geleden had iedere influencer het ook over de app Vero, ofzoiets. Zou de nieuwe Instagram moeten worden. Nu nooit meer van gehoord.

Ja zo mooi was dat, allemaal early adapters (maar eigenlijk influencers met fomo) die erop gingen en op insta al zeiden: ik ga weg naar dit eerlijke platform met chronologische tijdlijn. En toen bleek die oprichter gaar te zijn en privacy was ook heel kut toch in die app ofzo? Iedereen was na een dag weer terug

7 likes

Ik weet nog dat Pinterest vroeger ook op invite ging en dat ik,volgens mij, via iemand op Ellegirl forum kon aanmelden. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is inner Circle zo populair op dit forum?

Simon-Cowell-eyeroll-gif
Die onderwerpen…

FIREEEEE

12 likes

Ja af en toe maar ik heb niet het idee dat het heel populair is op het forum, heb er misschien een enkele keer over gelezen. Ik ken om me heen ook niemand die het gebruikt, denk meer in de Randstad dus in Vlaanderen ook minder?

1 like

Ik heb clubhouse nu en klikte net per ongeluk op een privegroep van een oud collega die ik totaal niet goed ken maar wel in mijn contactenlijst op mijn telefoon staat en ik wilde er 10 keer uit maar bleef maar in die groep van 3 staan :weary: god wat gênant ik haat die app

1 like

MAAR HEB JE EEN INVITE VOOR MIJ?

Neegrapje /nocare. Hadden we maar regels tegen dit geschooi…

7 likes

Jij bent de baas, jij kunt de regels maken :joy:

Wat betekent fire in deze context?

FIRE in :netherlands: natuurlijk

Zie titels

En wat gebeurt er dan, val je in een “privé” gesprek?

Ja ik zie het :sweat_smile: Maar ik bedoel dus wat betekent dat dan? Want ik neem aan dat ze niet bedoelen “Bespreek hier diverse branden die in Nederland hebben plaatsgevonden”?

6 likes

Financial independence retire early oid

5 likes

Ohhh het is een afkorting :exploding_head: Thanks voor de uitleg!

5 likes

Wow echt vet jammer dat ik geen lid ben en dus niet wildvreemden tegen elkaar kan horen lullen over hoeveel wc-papier ze al dan niet gebruiken :broken_heart:

5 likes