Ik begrijp ook wel waarom het gedaan wordt, maar wat me dan opvalt is dat men zich zoiets wel bewust is en dan toch de keuze maakt om het te doen. Slechte vergelijking maar je zegt toch ook niet ‘sorry, ik ga nu even op je teen staan’.
Tussen schrijven en op reply klikken is er ruimte om een afweging te maken, zo heb ik al menigmaal voor cancel gekozen. Maar het is meer verwondering hoor, het is niet alsof ik zit te trillen van woede.
Ik erger me zo aan mensen die zeggen “er zitten verschillende mensen op dit forum, wij hebben allemaal verschillende meningen!!” wanneer iemand een opmerking plaatst over bepaald gedrag en hoe daarop gereageerd wordt. Maar dit forum is een mini systeem, en als bepaalde meningen of opmerkingen veel meer tegenspraak/bijval/aandacht krijgen dan andere, dan zegt dat wel degelijk iets. Ik vind het dus juist een interessante observatie als blijkt dat bepaalde opmerkingen over het algemeen worden geaccepteerd en andere totaal niet. Dit gebeurt trouwens voornamelijk in het youtuberstopic.
Dat het al dagen in meerdere topics over K3 gaat. Zooooo saai.
En nu ook in dit topic…
Dat gebedel om clubhouse-invites overal
Ik dacht nou daar moeten ze gratis goud weggeven ofzo. Is gewoon een podcast app?
Ik snap sowieso niet echt wat het is hahahaha, maar het klinkt al stom dat je een invite moet krijgen
Dat het topic over Corona Caronatopic heet.
Ja, ik heb dat net gevraagd. Maar ze willen er met m’n werk wat meedoen. Dus moet ergens een invite vandaan halen. Maar persoonlijk boeit het me niet.
@Soy.peor overigens is het meer dan een podcast app. Het is allemaal live en je kan niet terug luisteren en je ontmoet willekeurig allemaal mensen en kan daar gesprekken mee voeren over onderwerpen. Wat je normaal in de kroeg doet, maar nu via een app.
Ain’t never gonna change
Ah nog steeds saai.
Het minst leuke gedeelte van de kroeg 🥲
Maakt mij niet uit hoor, je bent zeker niet de enige. Zie het al de hele week in allerlei verschillende topics
Het is een app waar mensen een room kunnen starten en daarin gaan ze gewoon kletsen. Dit is mijn homepage bijv
En je kan dus meeluisteren of meepraten. Ik vind het leuk quarantainevermaak, ik zet zo’n gesprek op tijdens iets anders, wat interactiever dan een oldskool podcast!
Ok ik zag nog wel enige potentie in dit idee want zou wel zin hebben om een beetje slap te lullen maar als dit de thema’s zijn waar je het over moet hebben blijf ik ver uit de buurt
Neehoor dit zijn gewoon rooms die aangemaakt zijn die op mijn homepage verschijnen. Dit zijn de thema’s. Wat blauw is volg ik
Haha bij gen Z zie ik voor me hoe iedereen in tiktok praat. Tell me your telling me something without telling me something.
What video lives rentfree in your head?
Dus eigenlijk gewoon een forum maar dan met praten ipv typen?
Hmm ja misschien kun je het zo wel noemen ja? Ik zit er ook pas een dag en vind veel dingen nog onduidelijk, hoe je nou echt makkelijk dingen vindt (want ik zie dus veeel fire en economische dingen terwijl ik dat niet volg) maar ik denk dat dat wel beter gaat als ik langer actief ben!