Kwam ik ook relatief laat achter Ging het net ook nog dubbelchecken voor je want ging ineens twijfelen!
Haha ik heb dit zo vaak! Thnx voor de tip
Haha nu moet ik mezelf aanleren op die titel te klikken maar mijn duim maakt de hele tijd nog een schijnbeweging naar rechts
Ik betrapte me net ook dat ik toch op dat nummertje automatisch klik
Mensen die in een discussie hun post verwijderen verdienen een mep!
Oeps! Doe ik ook wel eens
Mep
Vind de mensen die vragen of ze iemand een pb mogen sturen ook irritant. Ik ben daar te nieuwsgierig voor en het geeft me van die "er is iets, maar stuur maar pb als je het wil weten’ vibes.
Ja of zo’n reactie: ik stuur je een pb. Dat hoef je niet te melden hoor. Doe het gewoon en vervuil het forum niet met posts die voor niemand boeiend zijn.
Maar ook weer onnodige dingen in een spoiler zetten zoals grapje/heb alles op gegeten hihi/ik heb dezelfde bank.
Berichten in discussies of gesprekken verwijderen, vind ik echt laf.
Nog irritanter wanneer iemand secret info heeft en 100 mensen reageren met ‘wil je mij ook een pb sturen’?? Stuur die persoon dan zelf een pb.
Ja daar reageer ik gewoon op. Dat ze daarmee moeten stoppen. Fucking irritant en onnodig.
Ja sowieso lijkt het me niet dat je jezelf veilig moet wanen in een pb. Als je daarom het niet gewoon op het forum plaatst. Lijkt me nou net dat juist de creeps gretig hierop reageren.
Dingen die niet kunnen zoals iemand eet chips “omg doe mij een schaaltje”
Kan niet sukkel is een forum.
Of foto van een vakantie
“volgende keer ga ik mee in je koffer!!”
Nee kan niet slaat nergens op
Het is geen wereldramp en sorry @ degene die het het laatst deed, je bent de aanleiding maar en het is gewoon een algemene observatie, maar ik vraag me toch af wat mensen denken wanneer ze iets plaatsen met een ‘sorry dat ik dit plaats’ erbij in plaats van dat ze dan denken ‘ach laat ook maar, ik hou het even bij mezelf’.
Een schrale troost dit misschien, maar dit is ook een forumergernis van mezelf. Helaas denk ik dat laatste altijd pas achteraf
Soms wil je gewoon even iets kwijt en is er niet echt een geschikte persoon in je omgeving die je hiermee “kan” lastigvallen? Dus dan kan het opluchten om hier te posten. Of begrijp ik je ergernis verkeerd?