Forumergernissen

Ja, hadden we daar maar regels voor :sweat_smile: Vraag me ook altijd af wat het voor zin heeft om er in een ander topic over te gaan klagen. Alsof je dan geen reacties mag geven of zo haha. Maar ik vind dit sowieso een negatief bullshit topic. Spreek je gewoon uit op de plek waar iets plaatsvindt.

11 likes

Misschien heb je hier wel gelijk mee. In mijn belevingswereld weet iedereen wel dat dit soort grappen niet horen, maar tegelijk blijven de meeste mensen ze wel maken, soms ook zonder erbij na te denken wat er achter zit of wie je ermee kwetst, en ik heb inderdaad nog nooit meegemaakt dat iemand er echt beledigd om was.

Ik zie nu ook dat ik dit beter in het Youtuberstopic had kunnen plaatsen, dus excuses daarvoor. Het leek mij juist logisch om het niet daar te plaatsen omdat het niet inhoudelijk over de vlog ging.

1 like

ergernis aan mijn eigen forumgedrag. met vlagen houd ik het forum best goed bij maar regelmatig heb ik het druk en dan lopen topics die ik volg met honderden berichten op en dan is het weer zo’n drempel om die topics te openen hé. en dan blijf ik uit gemak hangen in steeds dezelfde topics die ik dan wel heb geopend, maar tegelijk lopen natuurlijk die aantallen steeds meer op haha (stel je persoonlijke vraag 750, bloggerstopic 250 etc etc pfffff ) herkenbaar? :facepunch:

26 likes

Ik scroll dan gewoon -hoppakeee- zo in één keer naar beneden en dan ben ik weer bij. :thumbsup:

29 likes

Het is natuurlijk ook een feit dat de drempel voor de meeste mensen veel lager ligt om anoniem een opmerking te plaatsen op een online medium dan om ergens in real life iets van te zeggen. Ik zie bijvoorbeeld heel vaak bekenden de grootste verhalen typen in commentsecties op Facebook die in real life nooit hun mond opentrekken. Ik vind het daarom niet gek dat Rilah dit zo ervaart!

1 like

Ik vind deze manier van posten zo zo zo vervelend. Geen woorden voor. Ben je bang dat we de kracht van je ‘zo’ anders missen? Kan niet wachten tot deze trend weer voorbij is.

13 likes

2 likes

image

It’s a way of living.
Zo zo zo zo vervelend voor je :grimacing:

Ik vind het irritant dat het beautytopic voor alles wordt gebruikt, terwijl er gewoon een heel beautysubforum is waar alles prima een eigen topic kan krijgen (en vaak ook al heeft maar gewoon niet gebruikt wordt). Ik wil gewoon make-up, skincare, cosmetische ingrepen, haarverzorging in hun eigen hok en niet alles door elkaar. Waarom hebben we dan überhaupt dat hele subforum als toch alles in 1 topic besproken wordt.

11 likes

Ik heb altijd als ik aan het scrollen ben naar boven, dat het scrollen doorschiet en ik dan weer te ver ben? Hebben meer dit?

53 likes

We waren net van ‘sip’ af :sob: al die feels hier

1 like

Yes! Ik heb ook regelmatig dat ik niet eens kan scrollen. Het is het een of het ander, haha

Oh nu je ‘t zegt, volgens mij wel eens idd. Stoor me er blijkbaar niet zo (zo zo) erg aan :sweat_smile:

2 likes

Zodra ik het forum gebruikt draait mijn beeldscherm automatisch mee, ookal heb ik dat juist uitgeschakeld. Heel irritant wanneer ik in bed lig te forummen.

Mensen zonder profielplaatje

26 likes

Ik stoor me er vooral aan als ik op zoek ben naar een specifieke post en dan niet weet of ik er al voorbij ben of niet en dan weer terug moet scrollen.

1 like

Wat irritant zeg. Door mijn dikke vingers op mijn telefoon klik ik heel vaak op het onderste getalletje bij een topic, en dan springt ie naar de laatste post ipv naar de laatst gelezen post :sob: en dan moet ik handmatig weer omhoog maar weet dan nooit waar ik was gvrdmm

5 likes

Je kunt ook op de titel klikken en dan springt hij ook naar je laatst gelezen post, toch?

4 likes

Haha oh! Gaat een wereld voor me open thanx

1 like