Forumergernissen

Ja snap ik wel hoor!

1 like

Als mensen veel kopen: ‘de rest van de maand op water & brood.’ En dat soort andere opmerkingen. Geef lekker geld uit aan jezelf en je moet het heel bont maken om op water en brood te moeten leven.

11 likes

@betty en @NoyraSoturi lijken teveel op elkaar

5 likes

Eens! Ik wil mijn profielfoto wel veranderen maar dan zit ik weer in @Vaiana’s forumergernis :smile:

3 likes

Hahaha nee mag wel. Ik hou er wel rekening mee :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vind groene curry het lekkerst denk ik. Met citroengras. Oh verkeerde topic doei

17 likes

Dat is toch gewoon een uitdrukking dus waarom zou je het letterlijk opvatten?

1 like

Ik bedoel het meer dat mensen altijd bij een uitgave zoiets erbij moeten zeggen. Alsof de aankoop ervoor zorgt dat je helemaal geen geld meer uit kan geven. Deze ergens van mij is ook geen ramp, natuurlijk. Ik vind het gewoon stom.

Dan wordt het wel verkeerd gebruikt. Op water en brood zitten, betekent dat je in de gevangenis zit. Van droog brood leven, betekent dat je zuinig moet doen.

7 likes

:heart_eyes: Love deze spirited away representatie!

5 likes

Zeggen mensen dit niet om niet te pocherig over te komen? Zo van, ik heb zojuist dit mega dure ding gekocht, maar hier heb ik echt wel onder te lijden hoor dat je het even weet! Omdat het anders lijkt dat die uitgave je financieel niets doet, en je niet zo over wilt komen.

1 like

Zou ook goed kunnen! Geen idee wat erachter zit, maar ik heb het vermoeden dat mensen het geld wel hebben voordat ze het kopen.

Iemand postte vandaag dat ze die regenboog kerstboom wou kopen, ik zou het niet doen:

37 likes

Hahahaha, nou daar gaat m’n droomboom 🥲

2 likes

image

Ik zag alleen maar dit voor me bij die boom.

47 likes

@Flopsyunicorn

Daar ken ik hem van :rofl:
Maar no way dat ik dat ding in huis ga zetten :rofl::rofl:

1 like

20201201_085751

Dat die usernames in meldingen sinds kort afgekort worden met puntjes :weary: Echt lelijk.

7 likes

Bunnyslipje

22 likes

Haha ja was al bang dat het zo zou overkomen maar had geen ander voorbeeld (omdat al mijn andere meldingen nog meer likes waren ofc). Maarja ik dacht niet humble doen ik own mijn populariteit gewoon, dan mag het toch.

Samenvatting

Overigens is ‘What the fuck Penny’ nog altijd mijn meest gelikete post haha

Haha @victoria leuk dat jij nu specifiek die post hebt opgezocht om te liken :stuck_out_tongue:

8 likes