Forumergernissen

beautyblogtopic? que, dat hebben we hier niet

5 likes

Was het onlangs daar toen het over kdv/kosten etc ging? Dat is dan wel heel ff interessant om mee te lezen (als je geen kids hebt) maar niet per se zo lang. Als collega’s het ook superlang over kinderschoenen gaan hebben (gister nog gehad haha) log ik mentaal uit. En snap ook wel dat iedere reactie dan weer een andere oproept en ieder zijn eigen persoonlijke situatie wil delen en toelichten. Het is ook niet direct bij de 2-3 reacties maar meer bij de 12e dat ik denk huh this derailed, en nu weer door
maar goed ik scroll dan gewoon verder

2 likes

Ja je weet wat ik bedoel haha —> beuty

Oh maar dat vond ik ook irritant hoor. Denk dat ik gewoon graag over influencers/bloggers lees maar de persoonlijke meningen/ervaringen van forummers interesseren me vrij weinig en daar lees ik dan overheen.

Verschil is wel dat als de inhoud wordt besproken van een video/artikel van Cynthia of manschappen het ook over de inhoud gaat en niet iedere persoonlijke ervaring van leden hier. Mommybloggers topic verandert om de haverklap in wjekw zwanger/kinderen 2.0

Ik heb gewoon geen interesse in jullie kinderen en verhalen. Die influencers kies ik zelf nog uit en ik vind dat inzetten van kinderen voor geld een fascinerende, en uiteraard foute, business.

En die vraag van vanochtend over duurzame luiers stond daar niet op zijn plek want dat was niet eens influencer-gerelateerd.

17 likes

Ja dat vind ik dus totaal niet, want ik volg die andere topics ook en dat is een heel verschil.

Ik ben in de nakijkmodus en kan er dus niet tegen dat bijvoorbeeld een topic ‘verkooptopic’ heet maar een ander topic ’ bier topic’ :joy:

10 likes

En dan heb je nog de variant legpuzzel-topic

2 likes

En het carona topic

2 likes

En het weggeef-topic

En wat je even kwijt wiL :disappointed_relieved:

3 likes

Haha ja deze ergernis deel ik maar we zijn in de minderheid :weary:

2 likes

Love deze forumergernissen light. We hebben het maar goed :laughing:

16 likes

Hoeveel forummers gaan hun profielfoto nog veranderen? Het lijkt wel alsof er deze week meer dan normaal iets nieuws nemen
giphy (3)

40 likes

Zo ben blij dat de namen me nog wat zeggen. Heb af en toe gelukkig opgelet.
Kijk een kerstmuts hier en daar kan nog net

1 like

Ik vind de patat friet discussie een van de irritantste, niet grappige, elke maand terugkerende discussies ever hier.

En al helemaal in het youtubers topic als je denkt dat er tea of fitti is door 239 nieuwe berichten en het weer alleen over die kut frietpatat gaat

61 likes

Zeg jij boterham/bammetje/broodje is ook al te vaak de revue gepasseerd

1 like

Ja en ook omdat het naar mijn idee een relevante discussie was en er heel gauw werd overgegaan op die gemeenplaats patat/friet om er vanaf te zijn. Reacties ook ‘zo fijn dat we het nu zomaar ineens weer hierover kunnen hebben’, ja, als het lastig is om de vraag te krijgen of je jezelf herkent in een niet zo fraaie eigenschap kan ik me dat voorstellen.

I know zuur maar ben zuur vandaag helaasch

5 likes

Oh dat is een andere ergernis van mij: dat je hier snel zuur wordt genoemd. Ik heb soms ook de neiging om een disclaimer erbij te posten als ik een ~zuur~ bericht plaats maar waarom zou ik dat doen. Deze ergernis is niet naar jou, voor de duidelijkheid :stuck_out_tongue: Ben het met je eens.

5 likes

Goed punt. Ik denk dat ik graag aardig gevonden wil worden of me al wil indekken tegen negatieve reacties? Terwijl iedereen er natuurlijk het zijne van kan vinden en kan reageren.

1 like