U riep?
Oei, ja ik vind manlief/zoonlief/dochterlief (wat ik hier heel af en toe voorbij zie komen) al verschrikkelijk, maar dat nog eens afkorten is wel echt next level.
In de topics over bloggers en vloggers worden er regelmatig afkortingen of alleen de letters? gebruikt voor namen, 8 vd 10 keer heb ik geen idee over wie iemand het dan heeft, maar te lui om te vragen ook. Waarom doen mensen dat eigenlijk
Volgens mij de laatste tijd weer minder, maar een tijdje werd dat echt vaak gedaan
Of overal die puntjes tussen de namen. Als je zonodig wilt roddelen over een influencer, ben dan niet zo’n pussy dat je bang bent gevonden te worden via Google.
Sowieso werken die puntjes niet
Ik zou hier constant honger van krijgen.
Dunkin Donuts
Ik wil je humeur niet verpesten. Maar dat gebeurd op andere moeder fora / borstvoedingsfora wel:joy:
En dan idd dl voor dochterlief, zl voor zoonlief
Op Twitter hebben mensen helemaal debiele namen voor hun kinderen: coolewap7 of diva5. En dat dan in ELKE tweet.
“ZijvanZes”
Haha hier dacht ik ook meteen aan. Zo vermoeiend.
Hahah, ja, die is mij ook zeer bekend.
Ik ken DD alleen als dirty delete. Vind ik ook een veel leukere.
Dat als het in het mommybloggers elke keer als het meer dan 2 berichten over kind gerelateerde onderwerpen gaat mensen gaan klagen…
Als je kinderen je geen reet interesseren waarom lees je dan mee bij MOMMYbloggers?
Als ik nog nooit van mn leven een mascara heb vastgehouden ga ik toch ook niet meelezen bij beuty en zeuren dat mensen het hebben over de beste oogschaduwbasis…
Meid kom ff, het zijn nooit twee berichten want elke mommy wil meteen ff meepraten. En je legt de klemtoon verkeerd het is mommyBLOGGERS.
Hahah dit echt precies. Ik heb ook vaak het idee van waarom lees je dan mee? Het gaat over MOMMY bloggers. In elk topic worden persoonlijke ervaringen/verhalen gedeeld. Nu ging het ff kort over wasbare luiers. Lekker belangrijk. Is toch juist interessant, aangezien veel hier ook veel waarde hechten aan het milieu.
Het lijkt wel alsof het alleen maar mag gaan over Annic of ouders die hun kinderen te veel in beeld brengen.
Om je te ergeren aan de content van mommybloggers obviously, daar hoef je kinderen niet boeiend voor te vinden haha. Even los van de discussie over offtopicdingen
Maar hun content gaat 9/10 keer over kinderen…
Maar de inhoud van het topic toch niet? Dat gaat over de bloggers zelf, niet per se hun kinderen. En ja, het gaat inderdaad vaak over hoe influencers hun kinderen inzetten voor money maar ook dan gaat het weer over de handeling vd influencer, niet over het kind zelf
Ja en daar kan ik me dus lekker aan ergeren, ik vind het leuke irritainment om hier te lezen over dat soort suffe dingen zoals iemands kinderen of het feit dat elise joanne overkomt als iemand van 50 en haar kinderen rakkers noemt. Gaat niet heel inhoudelijk over hun kinderen in dat topic maar meer over de manier waarop erover gepraat wordt.
Maar bij het beautyblogtopic gaat het toch ook over die content die zij maken? Over bijv de video’s van beautygloss of artikelen van Cynthia of Serena. Laatst had Mascha het over een mascara en kwamen er heel wat posts van forummers of ze die mascara ook wel of niet chill vonden en welke ze dan wel chill vonden. Dat kan toch ook gewoon, want het is niet voor niets het BEAUTYbloggers topic.
Het lijkt soms wel alsof het nooit meer over kinderen mag gaan.