Forumergernissen

Op 1,5 meter… In de praktijk is dat binnen erg lastig

2 likes

Mensen die geen smileys gebruiken maar in plaats daarvan bijvoorbeeld : $ of :S doen

2 likes

Ah die goeie oude msn tijd.

7 likes

Vroeger was alles beter (L)

8 likes

Sowieso (H)

@littlenumbers principe kan je die ook afsluiten toch? Geen notificaties, app niet openen en een paar uur rust. Soms wel lekker!

2 likes

MSN kon je tenminste afsluiten, kon dat ook maar bij whatsapp haha

5 likes

Jaa dat kan wel natuurlijk, maar ik zou liever ook hebben dat mensen dus ook ‘zien’ dat het niet aankomt omdat je het uit hebt staan oid. In mijn hoofd is dat toch anders haha

En dan kon je ook vaak on- en offline gaan zodat je crush je naam zag onderin zijn scherm!

31 likes

Vinkjes uitzetten, online status uitzetten, in je profiel zetten dat je offline bent, data voor whatsapp uitschakelen, notificaties uit en dan je app op een andere plek in je telefoon zetten zodat je ‘m niet automatisch opent

3 likes

Guilty :joy:

Sinds ik dit gelezen heb zie ik het echt heel vaak voorbij komen. HUH?!? En het leest ook heel dom.

3 likes

Ik wil deze functie terug :sob:

1 like

Ik voel me aangesproken :@

2 likes

Hahaha jij was in ieder geval niet de aanleiding voor mijn post! Maar nu je het zegt zie ik het soms wel bij jou. :@ vind ik nog wel leuk, vooral aan :S heb ik een hekel :joy:

2 likes

Haha vind ik niet erg hoor. En :s gebruik ik nooit!

Ik ook, ik gebruik heel vaak (: maar hier op het forum wordt je dan gelijk afgestraft want dan verandert ie in zo’n psycho-smiley :slight_smile:

8 likes

Als iemand haar mening post en dan werkelijk iedereen daarop reageert met haar eigen ervaring of die van haar zus/moeder/buurvrouw/achternicht

15 likes

Ik word moe van dat ‘ik kom even binnenvallen’. Dit is een openbaar forum waar je gewoon in elk topic mag meeposten. Je hoeft je komst niet aan te kondigen of te excuseren. Post gewoon.

19 likes

Ik zal forumtrends echt nooit begrijpen. Vind het kinderachtig, materialistisch en oppervlakkig om massaal dezelfde shit te gaan kopen. Vooral als het kopen om het kopen is.

13 likes

Deels eens, maar dit geldt denk ik uberhaupt voor het hele leven. Dat mensen geïnspireerd raken op het moment dat ze iets nieuws bij iemand zien en het dan ook willen.

Maar vind je dit ook als het om iets praktisch gaat? Ik wil dus nu die spijkermat ook. Puur omdat ik voorheen niet van het bestaan wist en nu ik erover heb gelezen op het forum denk ik echt dat het mijn leven beter gaat maken. (Forever rugpijn).

7 likes