Vergeet Snape ook niet…
Hij vernoemt zijn zoon naar een man die hem 6 jaar lang gemanipuleerd heeft, en naar een man die hem 6 jaar lang (geestelijk) mishandeld heeft enkel en alleen omdat hij op zijn vader leek qua uiterlijk. Seriously, WHY?!?
Ja het maakt me echt boos en ik denk er zo vaak aan.
Er is echt een hele subgroep mannen out there die aan deze beschrijving voldoet. Spot on
Sowieso is het hele einde van het laatste boek achterlijk. Maak je zo veel mee en dan is je einddoel trouwen en kinderen krijgen? Tyf op. Ik heb die pagina’s eruit gescheurd, wat een onzin.
Ik heb besloten om alles vanaf het epiloog niet te erkennen als officieel onderdeel van het verhaal van Harry Potter. Het is gewoon slechte fanfiction.
Outen als in: op het forum gooien dat je een en dezelfde persoon bent als [vorige naam]?
Toen ik hier nog alleen meelas, was er namelijk een poll van: “ben je hier weleens herkend?” ja, gaven toen een aantal mensen aan. Ik dacht toen al van whut.
Hoe geinig als je hier real life bekenden tegenkomt! (En andersom; geef ik zelf ook veel weg waardoor dat evt zou kunnen?)
Jezelf outen mag, maar je mag niet iemand anders outen. Als jij hier eerder zat onder een andere naam mag je dus best vertellen onder welke naam dat was, maar ik mag niet zeggen “hey, ik herken jou, jij was voorheen toch [oude forumnaam]?”
Aha maar in een PB of in het “echte leven” f2f wel: “hey “echte naam” zit jij niet op het FF als [profielnaam]?
Waarom zou je dat doen? Ik snap dat niet als duidelijk is dat iemand voor een andere naam heeft gekozen. Het zal een reden hebben. Sorry, niet per se naar jou maar ik heb echt een hekel aan opdringerige pb’s waarin mensen proberen te vissen naar info waar je niet om hebt gevraagd.
Vind het altijd vet knap dat mensen dat door hebben, ik zou overal met open ogen intuinen denk ik.
Dat lijkt mij echt heel kut :’). Ben je op het werk en opeens je collega naast je hee jij bent toch ellegirltalk. Heb serieus liever dat iemand dat voor zich houdt.
Je vergeet Sneep helemaal. Zijn kind Serverus noemen, hallo Sneep deed dat alleen maar voor je moeder hoor niet voor jou!! Verdomme. Oké wel +1 voor Sneep toen hij tegen Perkamentus zei dat het echt niet kon om Harry op het juiste moment dood te laten gaan. Maar daarna zei Sneep wel meteen: IT’S HER SON!! Hij deed het allemaal voor Lily en niet voor Harry.
Eens!
Ik vond die poll heel gek, maar dus kennelijk hoe klein is de wereld dan, dat triggerde het destijds bij mij. Die gedachte op zich is geinig. Zou zelf echt wel even schrikken hoor als iemand mij hier herkent ineens
Haha ik heb ooit iemand herkent die ik al jaren niet gesproken had door het nacho topic. Was echt raar, misschien ben ik psychic
Hahahaha same. Eigenlijk zou iemand ze gewoon moeten herschrijven vanuit het oogpunt van Hermione en dat Harry een soort van saaie side character is. Het idee is goed, de uitwerking kan echt veel beter (alhoewel ik wel echt devotee was en nog steeds slytherin in hart en nieren. But JK did us wrong! (Hahahaha devotee was en nog steeds heel serieus over je fictionalized hogwarts house… ))
Daar bestaat vast fanfic over…
Ik heb misschien 1 of 2 harry potter films gekeken maar ik like alles omdat jullie berichten zo vol passie zitten
Ja als iemand goeie Harry Potter fanfic weet hit me up!
Over forumergernissen gesproken… Of we plaatsen hier forumergernissen in plaats van Harry Potter verhalen.