Wat je zegt ben je zelf. Kom niet aan me Hagridje.
Jaaaaa Hagrid verdient beter! Love Hagrid.
Oh ja Harry is echt een ondankbare tyfushond die ook nog eens Sirius dood heeft laten gaan door ‘n algehele onkunde.
Sowieso zijn al die Griffoendors van die vervelende aandachtszoekers die zich nooit aan de regels houden en daar dan elke keer voor worden beloond door die demente dumbledore.
Vind het zwaar vervelende boeken.
wowowowowow spoiler!?!?!
Dobby is een transgender
Laat JK het maar niet horen, ouwe feeks dat ze is.
Trouwens, Harry heeft in al die jaren school ook maar 1 spreuk geleerd die hij echt kan en dat is om zo’n patronus op te roepen en zogenaamd is dat sterker dan ALLE spreuken van een hele groep dooddoeners bij elkaar.
Sure Jan
vergeet experlliarmus of hoe je het schrijft niet want wat gaat je beter helpen tegen dood gaan dan iemand zn stokje uit zn hand laten vliegen. I mean idk man maar als die persoon dan een bijl pakt heb je er ook weinig aan
Ja ik snap ook niet dat men hem zag als zo een extraordinary tovenaar. Hij kon niet eens een toverdrankje brouwen zonder hulp van Sneepie’s aantekeningen. Dat jong was allang al dood geweest als Hermelien er niet was geweest.
Zo blijkt ook maar weet uit deze serie dat mannen niet zonder vrouwen kunnen.
Ik ben ook nog steeds teleurgesteld dat zo’n lul als Sneep een redemption arc heeft gekregen en al zijn zonden zijn vergeven omdat hij al 25 jaar een onbeantwoorde crush had op Harry’s moeder.
I love al deze zeer goed onderbouwde haat.
Hoe de fuck is dit opeens uitgelopen op een of andere totaal irrelevante Harry Potterdiscussie? Zat Harry eerst onder een andere naam op dit forum ofzo?
Haat is nooit irrelevant
Ja Sneep is een lul joh. Ook dubbel spion en was uiteindelijk voor “the good side” maar dat wist die kut persoonlijkheid niet weg.
En volgens mij dachten mensen dat Harry zo’n geweldige tovenaar was omdat ie Voldemort had “verslagen” als baby (Waar Lily 0.0 waardering voor krijgt als degene die er verantwoordelijk voor was maar ok) en zag Dumbledoris het als een goeie zet om Harry de “Chosen One” te maken zodat het makkelijker was om een tiener over te halen om zich op te offeren voor The Greater Good als dat moment er aan kwam. En hij wist dat dat zou komen vanwege de hele Horcrux situatie dus ja. 10 points to Dumbledore?
Het enige nieuwe boek dat ik nog van JK zou willen lezen is over Harry die op zijn 30e een leven als miskend genie leidt en met een sterke formerly gifted child energy depressief is omdat hij de potentie die hij op zijn 14e had niet waargemaakt heeft.
Geen idee waar jullie het over hebben. Toch eens de Harry Potter boeken lezen of films gaan bekijken.
Z’n hoogtepunt beleeft toen ie letterlijk een baby in de wieg was, kan niet misgaan.
hot tip luister naar de potterless podcast
Kan geen Cito-toets aan tippen