Forumergernissen

je weet niet wat er soms met die persoon is en de reden waarom ze er mee stoppen en misschien wel weer terug willen komen. Persoonlijk heb ik zelf een nieuw account weer gemaakt omdat ik het forum miste. onder mijn vorige account werd ik lastig gevallen en zat in die periode totaal niet goed in mijn vel. Met beide gevallen wilde ik niet geassocieerd worden, dus weggegaan en na een tijd lezen weer een account gemaakt.

Heb in het begin ook geprobeerd anoniem te blijven, maar je valt inderdaad zo door de mand. Snap alleen de ergernis er niet zo aan.

11 likes

Maar bij sommigen is het echt niet zo lastig en hoef je niet heel veel te onthouden. Zeker niet als er een soort forum fight aan vooraf is gegaan en die forummer dus sowieso nogal in de schijnwerpers heeft gestaan.
En ik klop mezelf niet op mijn borst maar ik denk van ok wat is het punt van verdwijnen, of inderdaad dramatisch zeggen dat je ervandoor gaat @Penny_Lane , om paar dagen later weer vrolijk hier te posten. Nja ieder zijn ding.

2 likes

Als actieve forummers ineens verdwijnen dan valt dat wel op. En als er dan ineens nieuwe accounts meeposten tja dan hoeft diegene maar 1 soort van herkenbaar iets te posten en 1+1=2. Zo moeilijk is dat niet toch

Jawel ik wil graag dat iedereen die een nieuw account aanmaakt zich even bij mij komt melden.

(dit is een grapje dit denk ik niet echt he)

1 like

Ik denk inderdaad dat dit weleens vergeten wordt. Al dan niet online lastiggevallen worden komt vaker voor dan mensen denken, en al helemaal op een forum voor jonge vrouwen zou ik niet verbaasd zijn als dat soms een reden is dat iemand ‘opnieuw’ begint. Dat valt dan misschien forummers die hier de hele dag bijlezen wel op maar wie weet de vervelende persoon die je wil afschudden niet. Dat alleen al vind ik eigenlijk genoeg reden om elkaar niet te outen (wat gelukkig dus ook niet mag).

20 likes

Meer zoals @EllaFitzgerald zegt van schijn van anonimiteit. Maar dat is verder mijn zaak ook niet maar vraag me wel af of die persoon dat dan zelf doorheeft. Ik zit niet iemands posts bij te houden in een Excel sheet ofzo, dus ik zal de enige niet zijn die het doorheeft. Zeker als je een meelezer hebt die “kwaad” van plan is.

3 likes

Ik denk dat je veel meer mensen wel dan niet voor het lapje houdt met simpelweg een andere naam en ava, maar precies dezelfde posts. De paar OGs van het forum waar je way back mee gaat als mede-forummer hebben je dan misschien meteen door, maar de meesten dus niet en zeker niet de meelezers die überhaupt geen binding met dit forum en de leden hebben.

1 like

Misschien, ik weet het niet, het idee van schijnveiligheid zou mij in elk geval weerhouden van een nieuw account (ofja ik denk er wel over dat ik misschien een nieuwe naam wil, maar ik verwacht niet anoniemer te zijn omdat ik de ‘actieve oplettende lezer’ ook gewoon meereken). Maar ik pleit niet voor tot in den treurde op je oude account blijven hoor en ik ben al helemáál niet voor mensen outen, uiteraard.

2 likes

Ik heb zelf een nieuw account aangemaakt omdat ik zin had in drama en het grappig vond om terug te komen met een naam die in het spaans “Ik ben erger” betekend hehehehe.

22 likes

Ik hoop dat een oudforummer hier nu is teruggekeerd als die Johan die gister in de chat vroeg hoe je een topic aanmaakt.

Is wel een verdomd goeie nieuwe identiteit.

19 likes

Ik weet wie je bent, maar ik heb echt geen idee wat dan je oude forumnaam was. @Soy.peor
Ok misschien klopt het dan wel dat merendeel het ook niet doorheeft.
Maar voor mijn idee zitten hier zoveel mensen al zo lang/zo veel dat ze hele profielen kunnen opstellen. Mij weerhoudt dat er wel van om een nieuw account aan te maken en te denken dat ik dan echt een nieuwe start kan maken.

2 likes

Je verwoord dit 1000 maal beter dan dat ik zou kunnen!

Ik maakte een nieuw account aan omdat ik mijn oude login gewoon niet meer wist en de oude naam ook niet meer zo goed bij me vond passen tbh.

2 likes

Ik wil het je wel vertellen maar je mag dus niet outen.

(GRAPJE DUS)

2 likes

En deze naam wel?

Moet altijd denken aan een betweter bij je forumnaam (no hate)

1 like

Ben ik ook xoxo

1 like

zal dat niet de reden zijn waarom ze en Hermoine heeft als profiel foto EN LeviOHsa :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb een hekel aan hermelien

6 likes

Ik vind Harry vervelender, ondankbaar nest. Sorry ik moet dit even kwijt maar Hagrid heeft zoveel voor hem gedaan en nooit noemt hij hem als vaderfiguur en Sirius wel die echt bijna nooit iets voor hem heeft betekent. Of Albus, die hem meer van de regen in de drup hielp. :triumph: :triumph: :triumph: :triumph: :triumph: :triumph: :triumph: (rant voorbij, danku)

51 likes

Hagrid is een oetlul

2 likes