LOL, no worries hoor! Wij hebben alle drie veel belangrijkere zaken om ons over druk te maken. Maar thanks for the support iedereen. Voorlopig geen bans voor jullie
Als je niks lulligs post heb ik niks tegen je hoor, het is niet persoonlijk.
Nou vlg mij was er wel uiteindelijk iemand (maar niet verklapt wat de oorzaak is)
Ja sorry, ik las dit topic voordat ik die poll ging beantwoorden hehehehe
Typische actie voor een 15 jarige
Jammer dat je dit nu niet in het geel gepost hebt dan kwam het veel meer moderatorisch over
Berichten die beginnen met ‘huh’ of ‘huh maar’, vreselijk. Het hele bericht krijgt er ook zo’n pedant toontje van.
Ergernis is een groot woord, maar sinds een paar maanden ofzo gebruikt iedereen hier het woord ‘eindstand’ om op ludieke manier te vertellen hoe iets is gegaan/afgelopen en ik kan de post dan alleen nog maar lezen als die van een vijftiger die Gerard heet.
Ohh dit soort dingen vallen me pas op als iemand er over begint en dan ga ik er me ook aan storen!
Haha ik heb er dan ook nog wel eentje voor je. Als mensen het erover hebben dat ze zo zo boos zijn. Of zo zo verdrietig. Eén keer is voldoende hoor. We snappen je punt.
“Facking” dekt de lading zo veel beter dan “zo zo”
Hee ik heb me net laten testen, na hoeveel uur hadden jullie de uitslag???
Zijn jullie maar met drie?? Verdraaid zeg, nu je het zegt. Echt wel respect voor jullie!! Meen ik echt
Ohh maar hier stoor ik me in het echt ook al aan! Zo zei mijn (inmiddels) vriend in een vrij serieus gesprek dat hij het gevoel had dat we dichter en dichter en dichter naar elkaar toe aan het groeien waren en het enige wat ik kon denken is joh dichter bedoelde je?
Is goed te doen hoor. Jullie snitchen graag als er gespamd of geruziet wordt. Dus voor ons is alles redelijk overzichtelijk.
Alle foto’s van huisdieren in het WJEKW - foto editie topic Ik weet dat sommige mensen het leuk vinden maar als ik langs 10 foto’s van katten moet scrollen ga ik daar echt slecht op
Ik heb dat topic op negeer gezet. Ik was het zat.
Ik ben ook bijna zo ver denk ik