Forumergernissen

Neeee!! Niet in het persoonlijke vragen topic!! Dat vind ik namelijk wel leuk en ik ben blij dat die topics gescheiden zijn. :stuck_out_tongue: ja ik vind het ook vaak special snowflake vragen, waarvan ik me niet kan voorstellen dat je serieus denkt dat je met de miljarden mensen op de wereld echt de enige bent die bijvoorbeeld een oliebol als ontbijt eet op nieuwjaarsdag :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

En jij bent de enige die alle positief uitgevallen ‘ben ik de eniges’ heeft onthouden!

7 likes

Kom ik m’n gal hier ook weer even spuwen. Mijn ergernis zijn die “guilty pleasure eetposts”, de ’ heb ik net een hele cheesecake in m’n eentje opgegeten, oh oepsefloepsie, ja zeker’. Of wanneer mensen elkaar gaan opjutten om te vreten als dat in zo’n post gevraagd wordt. Het eten zelf is niet mijn ergernis, maar meer die soort zweem van “iets stouts doen” die er zogenaamd dan aan hangt. Eet gewoon wat je wil en geniet er van

51 likes

Huh?

Bijv van die polls die geplaatst worden met wat zal ik eten een salade of McDonald’s? En dat iedereen dan natuurlijk op McDonald’s moet stemmen. Of van ik kan niet kiezen tussen drie smaken B&J’s oh neee wat zal ik toch doen, zodat mensen antwoorden dat ze ze lekker alledrie moeten nemen, in m’n top drie van allersaaiste posts dit haha

27 likes

Ja dit is de exacte beschrijving :joy:

1 like

Dit klote-eentje dat maar niet weg wil op mijn tabblad ook al heb ik allang geen meldingen meer :rage:
image

23 likes

Heb ik ook steeds!

Refreshen helpt bij mij!

1 like

Dat Mascha inmiddels in 3 verschillende topics wordt besproken :joy:

13 likes

Vier, met deze erbij :stuck_out_tongue:

32 likes

Wat is dit nou weer voor flauwe sneer naar mensen die gratis en vrijwillig in hun eigen tijd dit volledige forum voor jou draaiende houden.

78 likes

Gebrek?

Die mensen hebben ook een leven hè. Bovendien wordt spam of privé informatie direct afgehandeld, dat gaat voor lijkt me.

Dit soort dingen zijn niet bepaald dringend

17 likes

Nouja blijkbaar is er geen consensus uit die discussies gekomen. En dingen veranderen soms, tsja dan duurt het wellicht even voor daar iets aan gebeurt. Er staan hier toch geen politieagenten klaar om elke niet urgente ergernis binnen 2 minuten te beslechten met de wapenstok. En ik ben ook blij dat dat niet hoeft op dit forum.

7 likes

Als je je irriteert aan de blog topics dan kun je die toch gewoon negeren :roll_eyes:

Iedereen vind wel een onderwerp niet boeiend, daar is een forum voor met meerdere onderwerpen.

Just choose your battles :woman_shrugging:

Dat is ook niet mijn ergernis. Mijn ergernis ligt meer bij de forummers zelf. Dat er geen duidelijkheid (meer) is of Mascha bij beuty of mommy’s hoort kan ik nog begrijpen, maar dat ze nu ineens ook in het Youtuberstopic opduikt niet. Terwijl als je de moeite neemt om even in die andere topics te kijken je meteen ziet dat exact hetzelfde gesprek ook daar plaatsvindt.

5 likes

Ik kan me herinneren dat één van de mods meermaals gezegd heeft Mascha = beautybloggerstopic. Dus ze proberen wel duidelijkheid te verschaffen. Alleen ze gaan dat natuurlijk niet dagelijks posten

(Niet om je tegen te spreken want jij zegt al dat het probleem ligt bij de forummers zelf)

2 likes

Het is denk ik ook gewoon voorkeur? Ik heb op fora gezeten waar veel strengere moderatie was (en waar ook veel meer mods waren) maar dat was niet bepaald gezellig. Ik denk dat genoeg mensen het leuk zouden vinden om hier de baas te spelen maar ik denk dat dat veel vervelender is dan het feit dat sommige dingen dubbel besproken worden.

5 likes

Haha, dit lijkt me een topsamenvatting die bovenin elk topic gepost kan worden :smiley:

2 likes

Ja dat zal ook wel zo zijn dat het verschilt in hoeverre mensen een meer of minder gemodereerd forum willen, maar ik vind het behoorlijk flauw om dat op zo’n passief-agressieve manier te uiten. En de mods hier hebben volgens mij best duidelijk gemaakt wat voor lijn ze trekken daarin. En zeker voor iemand die zelf pas behoorlijk zat te trollen vind ik het vrij ironisch om te zeuren over het gebrek aan moderatie.

16 likes