Forumergernissen

Jij vindt hier klagen over wat de achterneef van de tante van je buurvrouw of de mensen die op hetzelfde tijdstip in de stad zijn als jij bijdragen aan het verminderen van slachtoffers?

16 likes

Haha nee daar heb je helemaal gelijk in inderdaad. Op die manier zeker niet inderdaad. Vooral ‘de terrassen zaten vol, dat zag ik want ik zat er ook’ vind ik een hele mooie ja.

Dacht zelf meer in de trant van hey ik zie dat je verkouden bent, zullen we afstand houden, of soortgelijks (in real life dus).

4 likes

Mijn forum ergernis is dat er vaak grappen of opmerkingen worden gemaakt over het burgerlijk leven in de vinex-wijk. Deed ik vroeger zelf ook maar nu woon ik er. En ben er nog gelukkig ook.

Wil de hele tijd reageren dat dit suffe imago wel meevalt maar misschien hoor ik daar zelf inmiddels ook wel bij. :joy:

20 likes

Weet ook niet precies waarom maar kan niet slapen en lig me opeens om half 2 's nachts te ergeren aan de toptictitel ‘stel je persoonlijke vraag’. Wat is dat voor belachelijke titel, past toch totaal niet bij de inhoud van het topic. Het is gewoon het polltopic ofzoiets. Persoonlijke vragen zijn ‘Wanneer was je het bangst in je hele leven?’ of ‘Wat is je grootste seksuele fantasie?’ of ‘Vind jij het leven ook zo deprimerend en zo ja hoe ga jij om met de ondraaglijke sleur en waarom kom je elke dag weer uit bed?’ En waarom houden we die titel ook al 20 edities in stand, ik ga een petitie opzetten voor naamswijziging.

88 likes

Love deze frustratie. Nu ik erover nadenk voelt de titel ook een beetje als een tijdschriftrubriek uit de 00s waarbij je antwoorden krijgt op persoonlijke vragen als “Word ik zwanger van pijpen”

15 likes

Waar je 's nachts al over nadenkt :joy:

ik verwacht hier een poll over als ik zo naar het “stel je persoonlijke vraag” topic ga :wink:

2 likes

Ja je hebt luxepaarden en werkpaarden. Ik gebruik mijn nachten graag voor het oplossen van wereldproblematiek.

35 likes

Hahaha mijn schuld! Ergerde me eraan dat er in het je-moet-kiezen allerlei polls waren die helemaal geen dilemma/keuze waren en kon geen betere titel bedenken destijds.

3 likes

is er wel eens iemand écht de enige geweest? weet jij dat?

Volgens mij was er iemand die tijdens het afspoelen van douchegel onder de douche haar schaamlippen dichtkneep zodat er geen zeep in zou komen. Dacht dat zij de enige was die dat deed.

34 likes

Ik vind dat overal superirritant “ben ik de enige…?” Ja vrouw. In een wereld van ZEVEN MILJARD ben je vast de enige die iets doet/vindt

5 likes

Jaaaaa ik was de enige die voor het slapen alle staten van de VS op alfabetische volgorde en weer terug opnoemde. Verder was er nog iemand die filet americain at met hagelslag en nog iets met vagina’s dichthouden onder de douche

38 likes

Oh, weet ik meteen weer waarom ik nooit in dat topic kijk :joy:

6 likes

Ik denk dat het soms gewoon leuk is om gelijkgestemden te vinden over een bepaald onderwerp?

2 likes

Het allerergste vind ik nog de polls in dat topic met “ben ik de enige die in dit topic altijd denkt ‘je bent nooit de enige’”
Die is al zo vaak langsgekomen en over de motivatie erachter tast ik vooralsnog in het duister

11 likes

hahaha mooi, goed :laughing:

Die humble brags worden meestal wel snel ontkracht als je ziet dat je by far niet de enige bent, of dat iedereen je een lichtelijke idioot vindt.

Maar oke, ik was heel dankbaar voor de gelegenheid dat ik over mijn nutteloze talent kon praten. Kan normaal nooit en ik snap heel goed waarom, want niemand wil het horen hahaha en grooooot gelijk hebben ze

2 likes

Haha ik haat dat topic ook!! Soms klik ik het per ongeluk aan en dan na 1 post wordt ik weer herinnerd waarom ik dat topic haat. Ik snap echt niet waarom je je zou af vragen in 99% van de gevallen of je de enige bent?

1 like

Ik denk dat we ons vooral niet alleen willen voelen in iets :’) Maar ja kan eigenlijk ook wel in persoonlijke vragen topic. Maar was het niet zo dat mensen dat eerst juist wel daar deden, en het toen irritant gevonden werd, en daarna een persoonlijk topic kreeg? Of heb ik dit verkeerd onthouden

2 likes