Aan de titel van het babynameninspiratie-topic. Wat is een babynaam? Het gaat over voornamen; je zoekt een naam voor je kind die maar heel even baby is en vervolgens de rest van zijn leven moet doen met die 'baby’naam.
Nou Geert is bijv geen babynaam. Dat is een naam voor mannen boven de 50
De discussie gaat door omdat heel veel mensen het blijkbaar wel interessant vinden, dus no need om spijt te hebben van je post
Ja en lente of zulke namen kunnen weer alleen als je een baby bent en niet als je volwassen bent.
Ik dacht als kind serieus dat je twee namen kreeg: een jonge naam zoals Betty of Daisy of Sanne en als je ouder werd kreeg je een nieuwe naam zoals Petronella of Antoinette
Haha droog
Ja en pip oid. Iemand werd ooit boos op mij op het forum omdat ik zei dat ik dat geen naam vond voor een volwassen vrouw. Ok sorry man.
Ik denk dan alleen maar aan “je ziet er pips uit” en dat wil niemand horen.
Zou m’n hond nog niet zo noemen
Laatst zei iemand tegen me: ‘Zou je advies aannemen van diegene? Als het antwoord nee is, dan moet je je ook niets aantrekken van wat diegene vindt.’
Ik vind dat echt een goede graadmeter.
Dat mensen steevast blijven posten over haar/kapsel dingen in het beautytopic terwijl daar een apart topic voor is ja!!
Iemand postte laatst ook in het beutyblogtopic over haar wenkbrauwen doen, toen dacht ik ook: huh
Mensen die niet verder kijken dan de Youtubers/Beautybloggerstopics en aan de hand daarvan “het hele forum” veroordelen
Irritant
Een aantal weken geleden zei ik nog dat ik mij niet zo irriteerde hier op het forum, maar steeds die opmerkingen dat het ergens te lang over gaat in een topic - heel irritant. Breng iets anders in, zou ik zeggen.
Dat constante gewijs/geklik naar andere mensen die zich niet aan de Corona regels houden
Op het forum?
Zie dat nooit, of echt specifiek in het coronatopic?
In het coronatopic
Niet perse 1 op 1
Maar wel ‘ja ik was daar en daar en mensen hielden geen afstand’
Ja of ‘ik was in de stad en het was zooo druk echt bizar’, ook in andere topics. Of commentaar op instastories waarop men geen afstand houdt.
Waarom mijd je dat coronatopic dan niet gewoon? Mensen kunnen sterven of levenslang klachten overhouden omdat anderen zich niet aan de richtlijnen houden. Lijkt me logisch dat zulke overtredingen verontwaardiging oproepen en dat forumleden dat kwijt willen in het daarvoor bestemde topic…
Misschien had ik het in het gewone ergenissen topic moeten zetten dan maar ik vind het zowel hier als in het echte leven schijt irritant
Zorgen dat er zo min mogelijk mensen ziek worden/dood gaan aan corona is een gedeelde verantwoordelijkheid van de samenleving toch, logisch dan dat je elkaar daarop kan aanspreken dan.
Al valt een discussie hierover niet perse onder forumergernissen hehe, maar meer een filosofische discussie over sociale controle