Die aap is een van mn sexmojis
Ja ik gebruik hem inderdaad zo
Hahahaha oepsie even lekker forummers irriteren oepsieeeee
Aaah nee ik gebruik die zo vaak
Ik probeer het wel af te leren
Maar is nog best lastig
Maar jullie vinden het vervelend
Dus zal ik het niet meer doen hoowr
Ja vooral deze
Buiten het forum om vind ik aannames al irritant.
Ik stuurde afgelopen week een mail naar mijn baas over een actie waar ik teleurgesteld over was.
Zijn reactie: je doet wel veel aannames. En dat was het dan ook. Dude, als er redenen zijn waardoor ik iets verkeerd geïnterpreteerd heb zeg het dan.
Vragen stellen waar je meteen antwoord op had gehad als je het in de Google zoekbalk had ingetypt. Nu kun je gaan zitten refreshen in de hoop dat iemand jouw nutteloze vraag beantwoord heeft.
Mijn ergernis is dat jij deze ergernis eerder hebt gepost dan ik.
Zelfde geldt voor vragen die je had gevonden als je even in het “den Haag/Rotterdam/Tilburg” topic had gezocht
Vind ik dit irritant? Jazeker!
Fixed that for you. Ultieme ergernispost
Haha dit vind ik leuk
De obsessie op dit forum met het wel/niet wonen in een koophuis & het wel/niet hebben van een kinderwens (en vooral wat anderen daarvan vinden!1!)
Dat is me dus nooit zo opgevallen specifiek hier? Zeker dat met die kinderwens niet eigenlijk.
Ik erger me aan die eeuwige klusdiscussies in het youtubers topic. Elke week wel weer raak.
Ja
Ik wist tot voorheen niet wat een RAL nummer was of dat er pvc vloeren bestaan of dat 9001 kennelijk superwit is en pijn doet aan je ogen.
En dan kijk je hier in het interieurtopic en dan woont iedereen hier gewoon in een copy paste, net als de youtubers die het kennelijk niet goed doen.
Echt saai
Als je gewoon arm blijft en nooit een huis kan kopen of iets fatsoenlijks Zelfstandig kan huren, hoef je je er levenslang geen zorgen om te maken.
Dankjewel Mark Rutte, VVD, Boomers en Chinese investeerders. Weer een zorg minder.
Ferd en koophuizen, it’s a slow week…
Ik ben ook echt bang dat ik dat hele koophuizen geneuzel heb aangezwengeld, nog nooit zoveel spijt gehad van een post
Ik heb er ook aan bijgedragen met mijn post in het impopulaire meningen topic (die blijkbaar ook nog eens een herhaling was van een post die ik al eerder had gemaakt ). Mijn oprechte excuses daarvoor!
Kan gebeuren, het leken onschuldige posts