Forumergernissen

Oh ik vind het echt een verademing! Ook omdat je op topic kunt filteren, vooral handig met vakanties of eten

2 likes

Zeker tegenover die zoekfunctie van Egf die zat er meer voor de sier.

8 likes

haha, nou die ‘deel dit op facebook’ button zat er zeker niet voor de sier :woozy_face:

10 likes

Ik vind het altijd heel irritant in het Stel je persoonlijke vraag topic als iemand bijvoorbeeld op de vraag ‘hoe vaak per week kijk jij netflix?’ oid reageert met ‘Ik heb geen netflix!!’ en soms zelfs als er letterlijk in de vraag staat ‘voor de mensen die netflix hebben…’. Stem dan gewoon niet, boeiend.

43 likes

Ja ik vind het zelfs een beetje arrogant.

Soms zijn vragen niet voor jou. Wacht gewoon op de volgende waar je wel op kan stemmen.

13 likes

Pfffff ik vond dit al irritant maar sinds jouw post zie ik het echt overal en is het nog duizend x irritanter

4 likes

Ik vind het ook zo suf als iemand een pollvraag stelt bv "Voor de mensen met Netflix, hoe vaak kijk je? " en dat een van de antwoordopties dan “ik heb geen netflix” is.

4 likes

Ja en als je dan vraagt wat er is zeggen ze kijk je pm xx

3 likes

Ja! 100x dit! Vraag me altijd af wat mensen daarmee willen bereiken dan🙄

Nou, dat we denken dat ze interessant zijn en nieuwsgierig worden dus.

2 likes

Haha ja dat snap ik, maar waarom?
Ik snap wél de behoefte om te delen, daar is een forum immers ook voor. Maar waarom willen ze bewust (onbekende) mensen nieuwsgierig maken met iets wat ze toch niet vertellen?

Oh ja het waarom erachter begrijp ik ook niet :stuck_out_tongue:

1 like

En als je het dan vraagt dan willen ze niet zeggen wat er precies gebeurd was. Post dan niks als je het niet wil vertellen?!

Nee op facebook bedoelde ik!

1 like

30 likes

@Bunnyslippers

1 like

Gvd :rage: In een spoiler graag!

1 like

Je mag me taggen hoor.

2 likes

Hoe kan je die haten!? Is echt een van mijn meest gebruikte emoticons

8 likes

omdat ie zo nep cutesy is ofzo? Zo’n irritante ‘oooooh oepsiefloepsie’, ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen, maar ik ervaar die rage ook als ik 'm zie opduiken

24 likes