haha i know, maar voor de OG voor @Meghan.
De vivera nepspekjes zijn ook top btw
Is er misschien animo voor een pastacarbonara-ergernissentopic?
Parmezaan is niet vega
Ik let niet op stremsel, doet niet elke vegetariër
carbonara politie to the rescue.
Gennaro is OG genoeg voor mij. Ik hou soms aan 3 dooiers en soms 2 dooiers en een heel ei, net waar je zin in hebt.
Vega spekjes goed knapperig bakken in genoeg vet en het wordt extra lekker met een scheutje liquid smoke. Das bijna net zo lekker als pancetta.
En belangrijkste is (naast geen room) dat je de pasta van het vuur hebt als je het ei/kaas mengsel erdoor doet zodat het ei niet stolt maar een mooie saus wordt
Mijn vriend houdt niet van carbonara. Ik weet ook niet waarom ik nog bij hem ben
Dankjewel! Ik ga het eens proberen klinkt makkelijk, geen idee waarom, maar ik dacht dat het moeilijk was
Vind ik deze manier van iets vertellen die nu veel voorkomt op het forum echt super ergerlijk?
Misschien.
O jazeker!
Oh dit is me echt niet opgevallen maar vanaf nu gaat het me vast wel opvallen.
Of schrijf het op in je DAGBOEK.
Ik bedoel, iedereen post hier persoonlijke ervaringen, meningen etc. Maar ik zit niet op een opsomming van je dag te wachten:
Lief dagboek,
Vanochtend heb ik zulke lekkere koffie gedronken. En daarna heb ik even een dutje gedaan. Vanavond lekker naar de sportschool. Helaas niet op stap met de meiden want ja, corona hè. En dan morgen naar het strand!
Eentje in deze categorie: een betegelde tuin. KAN ECHT NIET HOOR.
Ik erger mij aan heel het leven en bijna de gehele mensheid, maar op het forum valt het eigenlijk wel mee.
Ja of mensen die inhoudelijke reacties typen waarom ze iets vinden, met argumenten enzo.
Echt supersnobistisch om een tuin die eruitziet als een parkeerplaats een algeheel slecht idee te vinden. Echt precies hetzelfde als @Victoria omschrijft.
Maar er is volgens mij is er (bijna) niemand die snobistisch is over al deze dingen. Sommigen hebben het met interieur, anderen met eten, entertainment of taal en daardoor wordt er altijd wel iets afgekraakt en lijkt het alsof er alleen maar supersnobs reageren. Toch zijn er volgens mij maar weinig forummers die alles te min vinden. Bijna iedereen heeft alleen wel zo’n dingetje, denk ik dan.
Nu valt het me idd op!
Haha echt, net drie van die posts op nog geen tien minuten tijd tegengekomen.
Het ging sowieso 99% van de tijd over Mascha dus kun je het nu met een gerust hart overslaan
Ik vind het jammer dat internationale blogs niet zo populair zijn, daar gaat het ook al lang niet meer alleen om beauty maar wel lifestyle fashion en beauty. Maar heb het idee dat iedereen daar interesse heeft voor de grote drie.
Als mensen gewoon random een vraag dumpen in een topic terwijl je heel makkelijk de zoekfunctie kunt gebruiken ervoor. ‘Iemand nog tips voor eten in stad X of vakantie in land X???’ Dan denk ik echt wtf, de zoekfunctie hier werkt zo chill. Ik vind het bijna onbeschoft, dat je niet de moeite neemt om even het topic te lezen ofzo kan 't niet uitleggen (tuurlijk geldt dit niet voor elke vraag).