Je mag me taggen hoor!!! Ik kan niet alles bijhouden. Pfffff ik had niet gedacht dat dit zo’n dagtaak was
Ik vind het ook allemaal van die meningen voor zichtelf te serieus nemende 50-plussers in grachtenpanden ipv een stel jonge vrouwen. Ga eens buitenspelen!!!
Ik ben overal oke mee zolang niemand maar azijn door mn tzaziki doet.
Hahahaha nee ik was het (deze keer) niet! Ben ook niet bij in t zwangerschap topic. Kijk eens naar mn titel
En tja die dankbaarheid die mensen ervaren als ze een keer echte pasta carbonara eten (kijk ik zeg pasta! Ik ben zo laid back), daar doe ik het voor
Amen. Vooral iedere keer over wat Bonnie en Nick wel allemaal niet goed doen qua klussen en verven en pf lijkt wel alsof hier het personeel van eigen huis en tuin werkt of zo. Sowieso die interieur discussies.
Haha ja het is altijd max een uurtje wachten en voila
Maar das authentiek :’(
Niet volgens Griekipedia. (Jup dat bestaat echt…)
“Lekker autenthiek maar ik vind azijn stiekem ook goor dus ik doe citroensap”
Iedereen vindt toch iets anders leuk. Voor de een is interieur een interesse voor de ander een ergernis
Anders moeten we maar alles bespreken in topics die ervoor bedoeld zijn en echt max 3 posts off-topic en daarna moven
Ik denk ook dat dit soort dingen niet perse een FF-iets is, maar gewoon online forum. Je gaat naar een plek waar het doel is om continu te discussiëren over iedereen en z’n moeder, en dan gaat iedereen ook nog eens schuil achter een alterego, wat het zoveel makkelijker maakt om een harde mening te hebben. Ik betrap mezelf daar ook regelmatig op.
En toch voel ik me op m’n tenen getrapt als mensen indirect mijn interieur wansmaak afkraken
Dat heb ik dus nooit. Ik vind het dan zo jammer voor diegene dat hij/zij geen smaak heeft.
Godverdomme ik keek niet eens naar de avatar en wist al dat jij het was.
Oh gelukkig. Die like kwam zo snel, dacht even dat ik gestalkt werd.
Forumergernis: de hele dag berichten lezen over carbonara, maar geen idee hebben hoe je het maakt. En na zoeken op het forum nog steeds geen fatsoenlijk recept gezien
MET ROOM
Pasta maken, een rauw ei heel snel er door heen roeren met parmezaanse kaas en evt beetje kookvocht en KLAAR
je vergeet de pancetta (of guanciale)!
Vega life!!